سیاست / شناسه خبر: 150135 / تاریخ انتشار : 1402/5/12 19:49
|

حواشی جلسه شورای شهر برازجان/ کاظمی: فضایی که بر شورای حاکم است، برای شورا و مردم عاقبت خوبی ندارد

بوشهری ها /اســـماء بوستـــانی: عضو شورای اسلامی شهر برازجان گفت: فضایی که اکنون بر شورای شهر حاکم است، برای شورا و مردم عاقبت خوبی ندارد.

بوشهری ها /اســـماء بوستـــانی: عضو شورای اسلامی شهر برازجان گفت: فضایی که اکنون بر شورای شهر حاکم است، برای شورا و مردم عاقبت خوبی ندارد.

سید عبدالمحمد کاظمی در جلسه انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر اظهار کرد: مردم بازیچه دست شورای شهر نیستند، اگر ارسطو قائدی در جلسه قبل استعفا داد نباید امروز در جلسه انتخابات هیئت رئیسه حضور داشته باشد.

وی با اعلام اینکه بنده کاندیدای ریاست بودم، اما به دلیل خیانت برخی اعضا از گزینه ریاست کناره گیری کردم، افزود: زمانی که میدانم جو شورا به نفع من نیست به هیچ عنوان برای ریاست گزینه نمی شوم و فکر نمی کنم این شورا برای مردم شورای خوبی شود.

کاظمی افزود: عضو شورایی که قدرت تصمیم گیری برای خود را ندارد، امروز قول می دهد و فردا زیر قولش می زند نمی تواند برای یک شهر تصمیم بگیرد، فردی که خود قدرت تصمیم گیری ندارد نباید به شورای شهر ورود کند.

محراب بنافی عضو دیگر شورای شهر در این جلسه عنوان کرد: با هیچ یک از اعضای شورا برای ریاست رایزنی نکردم و بر حسب تکلیف کاندیدای ریاست شدم.

بنافی یکی از خصوصیات مهم نماینده مردم در شورای شهر را ثبات اخلاقی و رفتاری بیان کرد و ادامه داد: فردی که به عنوان نماینده مردم در شورای شهر نظر خود را به صورت لحظه ای تغییر می دهد چگونه می تواند برای مردم یک شهر تصمیم بگیرد و از حق مردم دفاع کند.

وی افزود: اگر یک عضو در شورا به عضو دیگر رای نداد نباید گله مند شد، برای به صندلی ریاست نشستنم با هیچ عضوی از شورا رایزنی نکردم و از هیچ یک از همکارانم گله مند نیستم.

نائب رئیس شورای شهر برازجان ضمن گلایه از رای سفید برخی اعضاء عنوان کرد: سال گذشته برای حفظ آرامش و اتحاد تمامی اعضا به محراب بنافی رای دادیم اما امروز دلیل شکستن این اتحاد توسط ایشان را نمیدانم.

صدیقه مهدویان با اعلام اینکه در همه فعالیت هایم مشورت می گیرم، ادامه داد: حفظ اتحاد و آرامش یکطرفه نمی شود و باید این امر مهم توسط تمامی اعضا صورت گیرد.

رئیس جدید شورای اسلامی شهر برازجان در این جلسه عنوان کرد: ریاست دارای نامی شیرین با مسئولیتی بسیار سنگین است.

ارسطو قائدی برازجانی ضمن گلایه از رای سفید برخی اعضاء برای انتخاب نائب رئیس شورای شهر اظهار کرد: اتحاد در این شورا باید حفظ شود، اگر بیان کردم که استعفا خواهم داد، به دلیل حفظ اتحاد در بین اعضاء شورا منصرف شدم و آمده ام که برای پیشرفت شهر تلاش کنم.

وی افزود: از فعالیت های شهردار شهر راضی هستم و تا زمانی که در چارچوب قانون فعالیت می کند از او حمایت خواهم کرد.

مهدی بهبهانی رئیس سابق شورای شهر با اعلام اینکه به خداوند تعهد داده ام که به مردم شهرم خیانت نکنم، ادامه داد: اگر باعث ناراحتی مردم شده ایم اشتباه خود را می پذیریم، اما قرار نیست همیشه در شورا نظرات یکی باشد و اختلاف نظر در تمامی شوراها وجود دارد. در خصوص رای سفید نیز گلایه برخی اعضا بجا است.

 

کلیدواژه

برازجان

شورای اسلامی شهر برازجان

انتخاب هئیت رئیسه

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی