سیاست / شناسه خبر: 150202 / تاریخ انتشار : 1402/5/18 10:42
|

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دشتستان؛ عاملین آتش سوزی بانک ها دستگیر شدند

بوشهری ها /اســـــماء بوستانی: فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان گفت: دشتستان رتبه یک امنیت را کسب کرده است.

بوشهری ها /اســـــماء بوستانی: فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان گفت: دشتستان رتبه یک امنیت را کسب کرده است.

 
عباس علی یاری ۱۷ مردادماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  نقاط آلوده و جرم خیز این شهرستان هفته ای یک بار پاکسازی می شود، اظهار کرد: در حوزه کشف مواد مخدر نسبت به سال گذشته  افزایش دو برابری وجود داشته است.
 
علی یاری  با اشاره به حضور مستمر و همیشگی پلیس و گشت در بین مردم، عنوان کرد: در این شهرستان ۱۳۳ درصد کشف جرائم خشن وجود داشته است.
 
 
وی در خصوص کشف سرقت های عادی عنوان کرد: ۵۰ درصد از سرقت های عادی کشف و رد مال شده است. ۲۰ درصد دیگر نیز کشف شده اما به دلیل عدم رد مال این ۲۰ درصد را اعلام نکردیم.
 
---
وی از دستگیری عاملین تخریب اموال عمومی در این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: در سال گذشته افرادی که آرامش عمومی را بر هم زدند و باعث آتش سوزی برخی بانک ها شدند، دستگیر شدند.
 
علی یاری افزود:  این افراد دو باند متفاوت بودند که هر دو باند دستگیر شدند. این مهم دو ماموریت ارزشمند نیروی انتظامی دشتستان به نحو احسن  انجام شده است.
 
 
علی یاری از کاهش سرقت وسایل نقلیه در سطح شهرستان خبر داد و افزود: در این حوزه شاهد امنیت نسبتا خوبی هستیم.
 
فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان دشتستان از اجرای ۴ طرح ناظر عفاف و حجاب در شهرستان خبر داد و بیان کرد: این ۴ طرح شامل برخورد با خودروهای شامل کشف حجاب، مغازه های هنجار شکن و ... است.

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

فرماندهی نیروی انتظامی

عباس علی یاری

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی