سیاست / شناسه خبر: 150351 / تاریخ انتشار : 1402/5/29 09:19
|

بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان تکمیل می‌شود/ تصویب ۲۶۰ میلیارد تومان

تکمیل بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان یکی از مطالبات مردم شهرستان دشتستان است که به گفته رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس، روند تکمیل فاز دوم آن به زودی آغاز می‌شود.

بوشهری ها /شهرستان دشتستان به عنوان بزرگترین شهرستان استان بوشهر یک سوم از وسعت استان و یک چهارم از جمعیت استان را به خود اختصاص داده است.

در این شرایط می‌طلبد که شهرستان دشتستان به صورت ویژه دیده شود و زیرساخت‌های این شهرستان تقویت شود تا بتواند تأمین کننده نیازهای این شهرستان و همچنین شهرستان‌های هم‌جوار باشد.

بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان همواره یکی از مهمترین مراکز درمانی استان بوشهر بود و مراجعاتی علاوه بر اهالی شهرستان دشتستان، از شهرستان‌های همجوار و همچنین استان‌های همجوار داشت.

به دنبال آتش‌سوزی سال ۱۳۹۵ در بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان، خدمات دهی این بیمارستان تعطیل شد. پس از وقوع آتش‌سوزی در این بیمارستان، عملیات ساخت بیمارستان جدید در همین نقطه مجدداً آغاز شد و طی سال‌های نخست اجرایی خود روند بسیار کندی را دنبال کرده است.

تسریع در ساخت بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مردم در شهرستان دشتستان محسوب می‌شود که تلاش‌ها و پیگیری‌هایی نیز در این زمینه انجام شده است.

یکی از مطالباتی که در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر از سوی نماینده دشتستان در مجلس مطرح شد، تکمیل بیمارستان ۱۷ شهریور بود که با موافقت روبرو شد و در لیست مصوبات قرار گرفت.

پیمانکار انتخاب شد

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای تکمیل بیمارستان ۱۸۰ تخت‌خوابی ۱۷ شهریور برازجان اظهار داشت: یکی از مطالبات مهم مردم استان بوشهر و دشتستان تکمیل این بیمارستان است.

ابراهیم رضایی با اشاره به انتخاب پیمانکار فاز ۲ بیمارستان ۱۸۰ تخت‌خوابی ۱۷ شهریور برازجان اضافه کرد: عملیات اجرایی این بیمارستان در آینده نزدیک دنبال می‌شود و امید داریم که در سریع‌ترین زمان به بهره‌برداری برسد.

‏تصویب‬ ۲۶۰ میلیارد تومان

وی با اشاره به تصویب ۲۶۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر بیان کرد: امید داریم که این پروژه طی ۲ سال تکمیل شود و شاهد استفاده مردم از این طرح باشیم.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از زحمات و تلاش‌های وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای ساخت و فعال کردن پروژه، اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته در مجلس و دولت این پروژه از سال ۱۴۰۰ دارای ردیف ملی بودجه شده است.

بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان تکمیل می‌شود/ تصویب ۲۶۰ میلیارد تومان

پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه

وی تاکید کرد: ساخت بیمارستان ۱۷ شهریور از اولویت‌های درمانی شهرستان دشتستان و استان بوشهر است و انتظار می‌رود که با مصوبه خوب دولت روند ساخت آن سرعت گیرد.

رضایی طراحی و پیش‌بینی انجام‌شده برای بیمارستان برازجان را کم‌نظیر خواند و گفت: این بیمارستان دارای بخش‌های بستری زنان و مردان، اطفال، قلب، جراحی، داخلی، اورژانس، مراقبت‌های ویژه بزرگسالان و نوزادان و کودکان، تصویربرداری و… بوده و مکمل بیمارستان شهید گنجی خواهد بود.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه مذکور و کندی کار در سالیان اخیر، ابراز امیدواری کرد که با حمایت وزارت بهداشت و سازمان برنامه، بخش‌های باقی‌مانده پروژه شامل تکمیل کارهای ابنیه و تأسیسات در زمان لازم انجام شده و بیمارستان به افتتاح برسد.

تسریع در تکمیل بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان به عنوان یک مطالبه مهم از سوی مردم شهرستان دشتستان دنبال می‌شود و امید می‌رود که زمینه تسریع در تکمیل این پروژه فراهم شود.

کلیدواژه

بیمارستان ۱۷ شهریور

دشتستان

ابراهیم رضایی

مجلس شورا اسلامی

نماینده مردم دشتستان در مجلس

وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی

بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی