سیاست / شناسه خبر: 150580 / تاریخ انتشار : 1402/6/16 08:14
|
مدیرعامل تیم پرسپولیس برازجان؛

سنگ اندازی ها انگیزه تیم داری را از من گرفته/ نمی خواهند بمانم/برای رفتن تحت فشارم

اصغر شعبانی:شرایط سخت مالی، حضور تیم فوتبال پرسپولیس برازجان در لیگ ۳ را در فصل جدید رقابت ها در هاله ای از ابهام فرو برده است....

بوشهری ها /اصغر شعبانی: شرایط سخت مالی، حضور تیم فوتبال پرسپولیس برازجان در لیگ ۳ را در فصل جدید رقابت ها در هاله ای از ابهام فرو برده است. امین آذربان ۵ سال است که مدیر عامل این تیم ورزشی است و سختی های فراوانی در خصوص تیم داری متقبل شده. اکنون با سنگ اندازی های فراوان قصد ترک این تیم را دارد. او از عدم شرایط مناسب تیم و بی توجهی متولیان امر گلایه مند است. و در گفتگو با روزنامه پیام عسلویه می گوید: 

 ورزش برای آنهایی خوب است که تا الان برای یک تیم انفرادی در ورزش هزینه نکرده اند ولی چندین اماکن شهر را قرق کرده‌ و جز کسب درآمد در ورزش شغل دیگری ندارند. امثال پرسپولیس و تیم‌های دیگر ورزشی نیز هر روز بیشتر تحت فشار قرار می‌گیرند. 
 
---
 
 
این فعال حوزه ورزش با گلایه از مشکلات و بی مهری مسئولین در این حوزه می گوید:  
چندین سال است با هزینه شخصی و اندک حمایت دولت، اما به عشق هواداران شهر مسئولیت این تیم را عهده دار هستم. ظاهراً گناه بزرگی مرتکب شده‌ام، متولیان حوزه ورزش به ظاهر با فعالیت من در این تیم مشکلی ندارند اما با گذشت زمان، هر روز بیش از پیش شاهد بی‌مهری‌های مسئولین هستم، و با رفتار خود عدم حضورم را فریاد می زنند.
 
  
امین آذربان با گلایه و ابراز ناراحتی از مزایده گذاشتن زمین تمرین این تیم توسط مسئولین، افزود: در دشتستان به جز این زمین، هیچ زمین دیگری به مزایده نرفته و شاید در استان هم از صدها زمین چمن، غیر از زمین تمرین ما، یک یا دو زمین چمن به مزایده گذاشته شده است.
 
با تکان دادن سر ادامه می دهد: خوابگاه را از ما گرفتند، چند روز قبل نیز درب زمین چمن را به روی رده‌های پایه ما قفل و زنجیر کرده بودند. نمی‌دانم شاید دولت در قبال ورزش جوانان شهر هیچ مسئولیتی ندارد. کمترین همکاری این بود که مثل ده‌ها چمن ورزشی که در شهرستان وجود دارد با ما رفتار می‌کردند،    ولی این ظلم توسط بعضی مسئولین شهر که متاسفانه تخصص چندانی در امر ورزش ندارند حمایت می‌شود.
 
 یکی از مسئولین شهرستان به صراحت در جمع اعلام کرد: ما هیچ مسئولیتی در قبال ورزش قهرمانی نداریم! 
ظاهرا در کشور به این بزرگی، قانون فقط برای ورزشکاران دشتستان صدق می‌کند یا مسئولین از کمک‌های کلان به سایر تیم‌های ورزشی کشور بی خبرند یا در قبال جوانان شهر و یکی از محدود دلخوشی‌های مردم این شهر مسئولیتی ندارند؟ 
 
وی در خصوص بیان مشکلات این حوزه با مسئولین استانی می گوید: تمامی مشکلات را به وسیله تماس تلفنی و پیامک به همه مسئولین شهرستان و استان رسانده ام، در این خصوص نیز دو جلسه با استاندار بوشهر داشته ام، با نماینده مردم نیز جلسه ای داشته ام، هر چند اندک اما کمک جزئی انجام شد.
استاندار علی رغم اینکه هیچ کمکی به ما نکرد اما بابت علاقه اش به حضور تیم پرسپولیس بود. شورا و شهردار برازجان نیز ما را مورد حمایت خود قرار دادند، اما هزینه‌های سرسام آور باعث شده که دیگر با این کمک‌ها در لیگ استان هم تیم داری میسر نیست. 
 
آذربان در خصوص حضور تیم پرسپولیس در لیگ کشور بیان کرد: پرسپولیس قطعاً در لیگ شرکت نمی‌کند؛ نه که نخواهیم بلکه نمی‌توانیم. 
تیمداری فقط با جیب خالی و هزینه شخصی در سطح کشور محکوم به فناست. سال‌ها به عشق این مردم و هواداران هزینه کردم. دیگر تیمداری برایم میسر نیست. بدهکاران  از ما دلخورند. بازیکنانی که با کمترین امکانات مردانه بازی کردند و هنوز بخشی از پولشان را نگرفتند، دلگیرند.  مربیان و سایر اعضای کادر که با کمترین خواسته‌ها با ما همکاری کردند قادر به پرداخت هیچ هزینه ای به آنها نبودیم،  جای های دیگر نیز بدهکار هستیم. برخی بدهی ها  را طی این مدت تکه تکه پرداخت کردم و مابقی را هم پرداخت خواهم کرد و پس از آن از تیم داری پرسپولیس کنار می کشم و اگر مسئولین اجازه دهند در رده پایه فعالیت خود را ادامه خواهم داد. اما حق بزرگترین شهرستان استان و خیل هواداران به ورزش این نبود. از طرف تمامی علاقمندان به ورزش خواستار شرکت پرسپولیس در مسابقات هستیم. عدم حضور پرسپولیس به عنوان تنها تیم حاضر در لیگ بزرگسال کشور لطمه‌ای جبران ناپذیر به ورزش این شهرستان خواهد زد. از تمامی هواداران که طی این مدت تماس گرفتند و مانند همیشه حامی تیم خودشان بودند تشکر می‌کنم. من را برای رفتن تحت فشار گذاشته‌اند و با رفتارشان کاری کردند که ما نباشیم. آقایان هیچ درکی از شور و نشاط اجتماعی ندارند و نه تنها کمکی نمی‌کنند بلکه به فکر گرفتن پول غیر متعارف و غیرمعمول در قبال زمین تمرین از ما هستند. 
 
 مدیر عامل تیم پرسپولیس برازجان از رفتنش می گوید: این چند سال به عشق هواداران هزینه کردم و منتی بر کسی ندارم. دیگر رفتن را به ماندن ترجیح می دهم. نمی‌دانم. شاید اگر روزی مسئولانی در سطح شهرستان آمدند که دغدغه ورزش شهر را داشتند صرفاً به عشق هواداران و علاقمندان به ورزش برگردم ولی در حال حاضر بهترین و عاقلانه‌ترین راه حل عدم حضورم است. انشاالله که ورزشکاران و علاقمندان واقعی به ورزش بنده را به عنوان عضو کوچک ورزش شهرستان ببخشند.
 

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

ورزش

پرسپولیس برازجان

امین آذربان

ارسال نظرات

captcha