سیاست / شناسه خبر: 150627 / تاریخ انتشار : 1402/6/28 11:47
|

دستور وزیر جهاد کشاورزی برای خرید توافقی خرمای دشتستان

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی از صدور دستور وزیر جهاد کشاورزی برای خرید توافقی خرمای دشتستان خبر داد.

بوشهری ها /ابراهیم رضایی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت که امروز در نشستی با حضور وزیر جهاد کشاورزی، معاونان وی و رئیس سازمان تعاون روستایی موضوع خرمای دشتستان به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت.

 

وی اضافه کرد: در این نشست، ارتباط تلفنی در حضور وزیر جهاد کشاورزی با وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس بانک کشاورزی برقرار شد و تصمیم های خوبی در مورد خرمای دشتستان گرفته شد.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مقرر شد به زودی تسهیلات مورد نیاز برای خرید خرمای دشتستان به صورت توافقی به شرکت‌های بومی اختصاص یابد.

وی با اشاره به اینکه خرید خرما در دستور کار سازمان تعاون روستایی و سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران برای برخی از مراکز و سازمان‌ها قرار گرفته است، ادامه داد: وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد که مساله خرمای دشتستان را تا پایان دنبال می‌کند.

رضایی بیان کرد: وزیر جهاد کشاورزی در این نشست به معاونان خود دستور داد که موضوع خرمای دشتستان تا رسیدن به قیمت مطلوب با جدیت پیگیری و دنبال شود.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رئیس تعاون روستایی نیز در این نشست وعده داد که تسهیلات خرید خرما به زودی پرداخت می‌شود و شاهد قیمت خوبی برای خرید خرمای دشتستان خواهیم بود.

کلیدواژه

بوشهر

جهادکشاورزی

خرما

دشتستان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی