سیاست / شناسه خبر: 150698 / تاریخ انتشار : 1402/7/4 13:08
|

کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر تقویت می‌شوند

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر گفت: کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر تقویت می‌شوند.

بوشهری ها /حیدر راهب صبح سه‌شنبه در بازدید از کتابخانه های بوشهر و دشتستان اظهار داشت: به منظور تقویت کتابخانه‌های عمومی در استان بوشهر اقدامات و پیگیری‌های خوبی صورت گرفته است.

کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر تقویت می‌شوند

وی افزود: امروز بازدیدهایی را از کتابخانه های عمومی در دشتستان و بوشهر داشتیم که مسائل و مشکلات هر کتابخانه به صورت جداگانه مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر به منظور بررسی آخرین وضعیت کتابخانه های عمومی استان و در ادامه بازدیدهای دوره‌ای خود همراه با رئیس اداره کتابخانه های دشتستان و کارشناسان عمرانی، فرهنگی و روابط عمومی از سه کتابخانه عمومی شهرستان بوشهر و پنج کتابخانه عمومی شهرستان دشتستان بازدید و با کتابداران و اعضا گفتگو و شنوای نکته نظرات و مشکلات آنها بود.

در این بازدیدها مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر از کتابخانه های عمومی در دست باز طراحی و تعمیر شهید ابراهیم موسوی روستای چاهکوتاه، شهید آوینی چغادک، شهید باهنر روستای آبطویل و شهدای وحدتیه و بخش‌های مختلف کتابخانه های عمومی شهید بهشتی برازجان، امام خامنه‌ای شبانکاره، پروفسور احمد دالکی و شهید اکبر خوشابی روستای دهقاید بازدید کرد.

کلیدواژه

اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر

حیدر راهب

بوشهر

دشتستان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی