سیاست / شناسه خبر: 160738 / تاریخ انتشار : 1402/7/13 10:27
|

پایگاه های سلامت خانواده ( پزشکی خانواده و نظام ارجاع ) در برازجان افتتاح شد+ تصاویر

بوشهری ها /با حضور مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و جمعی از مسئولان دشتستان پایگاه سلامت خانواده غیر ضمیمه شماره ۱ و ۲ امام رضا و پایگاه سلامت خانواده غیر ضمیمه ولی عصر( عج) افتتاح و به بهره برداری رسید.

بوشهری ها /با حضور مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و جمعی از مسئولان دشتستان پایگاه سلامت خانواده غیر ضمیمه  شماره ۱ و ۲ امام رضا و پایگاه سلامت خانواده غیر ضمیمه ولی عصر( عج) افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش بوشهری ها، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: شهر برازجان به عنوان پایلوت برنامه سلامت خانواده ( پزشکی خانواده و نظام ارجاع) معرفی و اجرایی شده است.

قاسم برجویی فرد افزود: در این راستا ۴۰ پایگاه سلامت خانواده در سطح شهر برازجان با استقرار نیرو و تجهیزات راه اندازی می شود که هر پایگاه ۳ هزار نفر را پوشش خواهد داد و یک نفر ماما و مراقب سلامت تمامی مراقبتهای بهداشتی را به سنین مختلف ارائه خواهند داد.

وی با اعلام اینکه  ارائه  خدمات مراقبتی مستمر توسط تیم سلامت و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی توسط پزشک عمومی و متخصص از مزایای این طرح می باشد، اظهار کرد: کاهش هزینه های درمانی و بستری در بیمارستان از دیگر مزایای ارزشمند این برنامه است که از طریق نظام ارجاع امکان پذیر می باشد و عدالت در سلامت به معنای واقعی تحقق می یابد.

برجویی خطاب به مردم گفت: شهروندان گرامی با توجه به اجرای برنامه سلامت خانواده ( پزشکی خانواده و نظام ارجاع) در شهر برازجان می توانند جهت ثبت نام و بهره مندی از مزایای این برنامه، به پایگاههای سلامت مراجعه نمایید.

---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
  
    
      
    
    
  
    

کلیدواژه

شبکه بهداشت و درمان

شبکه بهداشت و درمان دشتستان

برازجان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی