سیاست / شناسه خبر: 171113 / تاریخ انتشار : 1402/8/29 09:11
|

آغاز مراسم ازدواج آسان و جشن ازدواج دانشجویی در استان بوشهر از آذرماه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از برگزاری مراسم ازدواج آسان و جشن ازدواج دانشجویی در دانشگاه‌های استان بوشهر از آذرماه خبر داد و گفت: اعزام به اردوهای راهیان نور از ابتدای آذرماه مجدداً آغاز می‌شود.

بوشهری ها /اکبر پورات صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با تبریک روز پرستار و آغاز هفته بسیج اظهار داشت: آموزش و پرورش ریل توسعه کشور است و تمام مسئولان و افراد جامعه باید خود را در قبال توسعه آموزش و پرورش مسئول بدانند.

 

وی با تأکید بر شناسایی افراد فاقد سواد و معرفی به آموزش و پرورش افزود: فرمانداران، بخشداران، شورای شهر و روستا و دهیاران با آموزش و پرورش استان بوشهر در راستای شناسایی افراد فاقد سواد و دانش‌آموزان لازم‌التعلیم همکاری و تعامل کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه نتیجه نشست و تصمیمات شورای آموزش و پرورش استان بوشهر باید ملموس باشد و منجر به حل مشکلات حوزه تعلیم و تربیت شود، عنوان کرد: باید برای رشد حوزه تعلیم و تربیت با برنامه‌ریزی مناسب به همراه رویکرد جوان‌گرایی و اجرا طرح‌های خلاقانه در شورای آموزش و پرورش را با جدیت دنبال و پیگیری کنیم.

وی توجه به ترویج نماز و فرهنگ اقامه نماز جماعت در مدارس استان را امری ضروری دانست و تأکید کرد: باید در همین راستا تجهیز نمازخانه مدارس در اولویت برنامه اداره‌کل نوسازی مدارس استان بوشهر قرار گیرد.

پورات از تخصیص اعتبارات لازم برای توسعه و تجهیز نمازخانه مدارس خبر داد و بیان کرد: این منابع اعتباری به حساب آموزش و پرورش استان بوشهر واریز خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر به تعهد نیروگاه اتمی بوشهر برای احداث 2 هنرستان فنی و حرفه‌ای در استان اشاره کرد و افزود: اعتبار احداث یک هنرستان در اواسط آذرماه توسط سازمان انرژی اتمی به حساب اداره‌کل نوسازی مدارس استان بوشهر واریز و عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود و اکنون پیگیر اعتبار برای ساخت هنرستان دوم با حمایت سازمان انرژی اتمی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان پیشرفت ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان و مدیران در حال برگزاری است، گفت: باید همه دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در برپایی اردوهای راهیان توسعه و پیشرفت در معرفی فعالیت‌های دولت سیزدهم همکاری کنند.

پورات از برگزاری مراسم ازدواج آسان دانشجویی از آذرماه امسال خبر داد و تصریح کرد: مراسم ازدواج آسان، جشن ازدواج دانشجویی و اعزام به اردوهای راهیان نور از ابتدای آذرماه مجدداً آغاز می‌شود.

کلیدواژه

استان بوشهر

جشن ازدواج آسان

ازدواج آسان

اکبر پورات

اداره‌کل نوسازی مدارس استان بوشهر

آموزش و پرورش استان بوشهر

جشن ازدواج دانشجویی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی