جامعه / شناسه خبر: 171375 / تاریخ انتشار : 1402/12/29 00:07
|
مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر خبر داد

ورود سامانه بارشی به بوشهر و هشدار سطح نارنجی

/مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: پیش بینی ها از ورود یک سامانه قوی بارشی به استان در روز ۲۹ اسفندماه خبر می دهد

بوشهری ها /مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: پیش بینی ها از ورود یک سامانه قوی بارشی به استان در روز ۲۹ اسفندماه خبر می دهد که برای پیشگیری از هر گونه اتفاق غیرمترقبه هشدار سطح نارنجی صادر می شود.

 

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: پیش بینی ها از ورود یک سامانه قوی بارشی به استان در روز ۲۹ اسفندماه خبر می دهد که برای پیشگیری از هر گونه اتفاق غیرمترقبه هشدار سطح نارنجی صادر می شود.

کورش دهقان روز دوشنبه با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان بوشهر اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی از روز سه شنبه ۲۹ اسفند به استان و همچنین طوفانی شدن دریا، از سوی ستاد مدیریت بحران استان بوشهر هشدار سطح نارنجی دریایی و جوی صادر شده است.

وی افزود: توصیه می شود مهمانان نوروزی، گردشگران و مردم استان بوشهر از قرار گرفتن در مناطق پرخطر از جمله ارتفاعات، حاشیه رودخانه ها، سواحل دریا و سایر اماکنی که احتمال خطر دارد، پرهیز کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر تصریح کرد: این سامانه از سه شنبه وارد استان می شود و اواخر روز پنجشنبه دوم فروردین از استان خارج می شود.

دهقان از آماده باش ستاد مدیریت بحران به دستگاه های زیرمجموعه خبر داد و گفت: تمام دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران استان در آمادگی کامل به سر می برند و در تمام شهرستان های ۱۰گانه، تا زمان خروج سامانه بارشی، این آمادگی برقرار است.

 

کلیدواژه

سامانه بارشی

بندر بوشهر

باران

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی