سیاست / شناسه خبر: 62852 / تاریخ انتشار : 1399/10/1 11:33
|

پرستاران دیر تجلیل شدند

بوشهریها| به مناسبت میلاد فرخنده حضرت زینب(س) و روز پرستار دوشنبه در آیینی از ۷۵ پرستار و بهیار دیر استان بوشهر در بیمارستان امام هادی (ع) این شهرستان تجلیل شد.

بوشهری ها / رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر در این آیین گفت: روز پرستار برای تجلیل از یک قشر نیست بلکه روز تقدیر از وجدان کاری و کرامت انسانی است.

احمد آخوندی افزود: پرستاران پرچم‌دار خدمت و تلاش‌ هستند و خدمات ارزنده آنان به مردم بویژه در مبارزه با بیماری کووید ۱۹ باعث آرامش و امید در جامعه شده‌است که در مسیر خدمت و حفاظت از سلامت مردم تعدادی از این عزیزان در سطح کشور به فیض شهادت نائل شده‌اند.
وی افزود: بهترین شاخص عملکردی پرستاران رضایت‌مندی مردم است که با رضایتی که در سطح جامعه از پرستاران وجود دارد نشان می‌دهد این قشر زحمت‌کش اخلاق حرفه‌ای خود را بخوبی انجام داده و تکریم ارباب رجوع را در سرلوحه کاری خود دارد.
سرپرست بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر با تقدیر از حضور مسئولان در بیمارستان و تبریک روز پرستار گفت: سختی و حجم کار پرستاران بسیار زیاد است اما آنان با الگو پدیری از حضرت زینب کبری (س) برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی به نسل امروز و فردا حرکت می‌کنند.
محمد زبیری با بیان اینکه با راه‌اندازی بیمارستان در شهرستان دیر مردم از برکات آن منتفع شده‌اند افزود: حضور پزشکان متخصص و فعالیت بخش‌های مختلف بویژه اتاق عمل و زایشگاه موجب رضایت‌مندی مردم شده‌است و ما با تمام توان در تلاشیم تا مشکلات این بیمارستان کاهش و حضور پزشکان متخصص تثبیت و افزایش یابد.

پرستاران دیر تجلیل شدند
وی با اشاره به کمک‌های خیرین به بیمارستان دیر اضافه کرد: همیاری و همکاری بسیار خوب خیرین سلامت نوید بخش توسعه بهداشت و درمان این شهرستان است و امیدواریم این کمک‌ها تداوم داشته باشد.
امام جمعه دیر نیز با حضور در بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س)، اظهار داشت: پرستاران و پزشکان از اسفندماه سال گذشته تا امروز در این ۱۰ ماه شیوع کرونا تلاش‌های دلسوزانه، صبورانه و ایثارگرانه داشته‌اند.
حجت الاسلام سیدعلی حسینی با بیان اینکه پرستاران مورد تقدیر مردم بویژه رهبر فرزانه انقلاب بوده‌اند، افزود: فداکاری‌های پزشکان و پرستاران در مقابله با ویروس کرونا بر ارزش کار کادر درمانی کشور افزود و نام نیکی از آنها در تاریخ ثبت خواهد شد.
وی ادامه داد: بهترین قدردانی از پرستاران، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از دورهمی‌ها از سوی مردم است.
فرمانده سپاه سیدالشهدا، شهرستان دیر گفت: حضرت زینب (س) اسوه صبر و بردباری و مقاومت است و با استقامت خود در جریان حادثه کربلا در جهان درخشید.
سرهنگ ایرج سلیمانی افزود: پرستاران باید بر خود ببالند که روز میلاد حضرت زینب (س) به عنوان روز پرستار نام‌گذاری شده‌است.

فرماندار دیر نیز با حضور در مرکز خدمات جامع سلامت حضرت مهدی (عج) دیر ضمن دیدار و تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: پرستاران از اقشار زحمتکش و بی ادعایی هستند که عاشقانه به جامعه خدمت می‌کنند که این فعالیت‌ها در زمان شیوع ویروس کرونا و بیماری کووید ۱۹ مضاعف شده‌است.
کریم علی‌حسنی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و درمان شهرستان دیرخوب عمل کرده‌است، گفت: حضور پرستاران در این شهرستان نتیجه تدبیر خوب دولت و وزارت بهداشت و تلاش‌های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در ایجاد و راه‌اندازی بیمارستان امام هادی (ع) است.
وی بیان کرد: امیدواریم با همکاری مردم و مسئولین حوزه سلامت روز به روز توسعه یابد.

کلیدواژه

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر

احمد آخوندی

سرپرست بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر

محمد زبیری

کریم علی‌حسنی

سرهنگ ایرج سلیمانی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی