سیاست / شناسه خبر: 74463 / تاریخ انتشار : 1400/10/14 16:19
|

جزئیات جلسه مشترک اعضای شورای شهر برازجان با رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی دشتستان+ تصاویر اختصاصی

بوشهری ها / اسماء بوستانی: رئیس شورای اسلامی شهر برازجان در جلسه با رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی دشتستان گفت: خرید تجهیزات ترافیکی و استقرار آن در شهر در اولویت فعالیت شهرداری و شورای سالامی شهر است.

بوشهری ها / اسماء بوستانی: رئیس شورای اسلامی شهر برازجان در جلسه با رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی دشتستان گفت: خرید تجهیزات ترافیکی و استقرار آن در شهر در اولویت فعالیت شهرداری و شورای سالامی شهر است.

ارسطو قائدی برازجانی با تاکید بر جذب سرمایه گذار و احداث پارکینگ در مرکز شهر اظهار کرد: شورای شهر آمادگی کامل برای همکاری با راهنمایی و رانندگی جهت اجرای طرح مشاور ترافیکی در سطح شهر را دارد.

قائدی با اشاره و تاکید بر بازگشایی ادامه خیابان دلگشا و خیابان شهید نجفی جهت کاهش حجم ترافیک در سطح شهر ادامه داد: این مهم در روانسازی ترافیک شهر کمک بزرگی خواهد کرد.

وی افزود: شهرداری و شورای شهر با همکاری پلیس راهور نقاط حادثه خیز شهر را شناسایی و اقدامات لازم در این خصوص را در دستور کار قرار داده دهند زیرا ایمنی و امنیت جان شهروندان در اولویت فعالیت های شهرداری و شورای شهر است.

لزوم احداث دو ایستگاه پلیس راهور  توسط شهرداری و شورای شهر

رئیس پلیس راهور شهرستان دشتستان در این جلسه با عنوان اینکه رفع مشکلات ترافیکی شهر همکاری و همراهی مداوم شورای شهر را می طلبد اظهار کرد: اکنون در اکثر نقاط شهر شاهد ترافیک هستیم که بیشتر حجم ترافیک در مرکز شهر است و با شروع فعالیت بیمارستان 17 شهریور شاهد ترافیک بیشتری در مرکز شهر خواهیم بود.

سرهنگ عبدالصالح رضوی فرد با بیان اینکه باید در مرکز شهر به فکر پارکینگ باشیم ادامه داد:   برای کاهش حجم ترافیک و جلوگیری از تخلفات راهنمایی و رانندگی دو ایستگاه پلیس یکی در میدان چمران و دیگری در چهار راه کشتکار را در دستور کار قرار داده ایم که به امید حق انجام خواهد شد اما با این حال درخواست احداث دو ایستگاه به همت شهرداری و شورای شهر در دو نقطه اصلی و مرکزی شهر جهت کاهش بار ترافیک و سهولت در عبور و مرور شهروندان را داریم.

رضوی فرد با اشاره بر لزوم نصب دوربین ثبت تخلفات در هسته مرکزی شهر افزود: در هر مکانی از شهر دوربین ثبت تخلفات نصب شود سرعت گیرها حذف خواهند شد.

وی افزود: یکی دیگر از راه های روانسازی ترافیک مجهز کردن خودروهای راهنمایی و رانندگی به دوربین های ثبت تخلفات راهنمایی و رانندگی است.

رضوی فرد ضمن تقدیر از فعالیت های مهم  شهرداری و شورای شهر در خصوص نصب تجهیزات ترافیکی  در میدان معلم، میدان شهید فهمیده، میدان مجاهد و کوهنورد و برخی مناطق سطح شهر ادامه داد: تاکنون فعالیت های جهادی خوبی توسط شهرداری و شورای شهر به راهنمایی و رانندگی خصوصا مردم ارائه شده است.

اعضای شورای اسلامی شهر برازجان در این جلسه با تاکید بر لزوم ایجاد ایستگاه راهنمایی و رانندگی در قسمتی از پیاده رو سلامت مشکلات مردم را به سرهنگ رضوی فرد بیان داشتند.

شوراییان مشکلاتی از جمله حساسیت بیشتر در خصوص حذف پارکینگ طبقاتی، افزایش سهم بودجه ترافیکی، نصب علائم هشدار دهنده، لزوم ایستگاه پلیس راهور در میدان فردوسی و شریعتی، ساماندهی بازارچه  هفتگی محله علی آباد جهت کاهش ترافیک و امنیت شهروندان ر ا در این جلسه بیان کردند.

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

پلیس راهور

شورای شهر

ارسطو قائدی

سرهنگ رضوی فرد

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی