سیاست / شناسه خبر: 84826 / تاریخ انتشار : 1400/11/3 09:31
|

عشایر بخش بوشکان دشتستان خدمات پزشکی رایگان دریافت کردند

بوشهرها/ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: بیش از هزار خدمات پزشکی و بالینی رایگان به عشایر بخش بوشکان این شهرستان ارائه شد.

بوشهری ها / ماریا خویش‌دوست گفت: این خدمات درمانی با همکاری گروه جهادی شهید غلامرضا باصولی و شبکه بهداشت و درمان دشتستان ارائه شد.

او گفت: با مستقر شدن ۴ پزشک متخصص(زنان و زایمان، ارتوپد، اطفال، کلیه و مجاری)، کلینیک سیار دندانپزشکی، پزشکان عمومی و همچنین دو کارشناس سلامت روان و تغذیه شاغل در شبکه بهداشت و درمان در حدود هزار و ۱۰۳ خدمت پزشکی، دندانپزشکی و بالینی به بیماران ارائه شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: استقبال عشایر و مردم محلی از حضور پزشکان متخصص در این بخش بسیار خوب بوده و رضایت‌ مردم را در پی داشته و باعث شده است که در این ایام کرونایی بیماران برای دریافت خدمات تخصصی به سطوح دیگری ارجاع داده نشوند و خدمات را در محل خود دریافت کنند.

خویش‌دوست گفت: تمامی خدماتی که در این بخش ارائه‌شده به‌صورت رایگان بود و امیدواریم با همکاری گروه جهادی شهید غلامرضا باصولی طبق برنامه زمان‌بندی‌شده، در دیگر مناطق کم برخوردار هم بتوانیم پزشکان متخصص را مستقر کنیم.

کلیدواژه

ماریا خویش‌دوست

عشایر بخش بوشکان

بوشکان دشتستان خدمات پزشکی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی