سیاست / شناسه خبر: 85098 / تاریخ انتشار : 1400/11/20 19:06
|
با پیگیری سرپرست فرمانداری دشتستان ؛

۷1 میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌ها و دهیاری‌های دشتستان تخصیص یافت

بوشهری ها / سرپرست فرمانداری دشتستان گفت: با پیگیری های صورت گرفته مبلغ هفتاد و یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل آلایندگی و ارزش افزوده

بوشهری ها / سرپرست فرمانداری دشتستان گفت: با پیگیری های صورت گرفته مبلغ هفتاد و یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل آلایندگی و ارزش افزوده در آستانه سال نو به شهرداری‌ها و دهیاری‌های این شهرستان اختصاص یافت. مبلغ تخصیصی به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با نظارت دقیق و مستمر در حوزه عمرانی و توسعه‌ای به کار گرفته می‌شود.

صادق بوستانی صبح چهارشنبه در آیین بهره برداری از پروژه های عمرانی به مناسبت دهه مبارک فجر با اعلام اینکه با سرکشی به روستاها و مناطق محروم در هر بخش تلاش کرده ایم بسیاری از مشکلات مردم را حل کنیم اظهار کرد: تداوم ارائه خدمات و تلاش‌های جهادی دولت انقلابی در دشتستان موجب ایجاد فضای امیدواری در مردم شده است.

وی اضافه کرد: از آنجا که امر توجه به عمران شهری و عمران روستایی و تلاش در جهت زدودن محرومیت از چهره به شهرها و روستاهای شهرستان از مهمترین رویکردهای دولت انقلابی است با پیگیری‌های صورت گرفته و مبلغ هفتاد و یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل آلایندگی و ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان اختصاص یافت.

بوستانی دغدغه مندی خود از معیشت کارکنان شهرداری و دهیاری ها را در ایام نزدیک به عید سال نو علت دیگر در تخصیص جذب و تخصیص این اعتبار دانست.

وی تصریح کرد: بسیاری از پروژه‌ها به دلیل تخصیص نیافتن در شهرداری‌ها و دهیاری ها راکت مانده بود و این امتیاز شروع عملیات اجرایی پروژه های عمرانی شهرستان شدت خواهد گرفت.

سرپرست فرمانداری دشتستان به حضور شبانه‌روزی خود و مسئولین در خدمت به مردم اشاره کرده و خواستار پیگیری مطالبات به حق مردم با روحیه انقلابی و جهادی به دور از منت بر مردم شریف و فهیم دشتستان شد.

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

فرمانداری دشتستان

صادق بوستانی

تخصیص اعتبار

شهرداری ها و دهیاری ها

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی