گناوه / شناسه خبر: 85407 / تاریخ انتشار : 1400/12/8 10:14
|

بودجه ۲۶۳ میلیارد تومانی شهرداری گناوه تصویت شد

بوشهریها| رئیس شورای اسلامی شهر گناوه گفت: لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری بندر گناوه به میزان ۲۶۳ میلیارد تومان به تصویب شورای اسلامی این شهر رسید.

بوشهری ها / هادی عربزاده اظهار داشت: پنجاهمین جلسه شورای اسلامی شهر گناوه با حضور هفت عضو شورا شنبه شب در محل این شورا برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر گناوه افزود: در این نشست لایحه بودجه پیشنهادی ۱۴۰۱ شهرداری گناوه پس از برگزاری بیش از ۱۰ جلسه و بررسی و کارشناسی این لایحه که با حضور مسئول مالی، شهردار و تمامی اعضای شورای شهر انجام شد، در نهایت با چهار رأی موافق به تصویب رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر گناوه ادامه داد: در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری این بندر رقمی معادل ۲۶۳ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که این مبلغ در سال قبل آن ۱۸۰ میلیارد تومان بوده است.

وی گفت: لایحه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری گناوه با پیشرفتی قابل توجه نسبت به سال‌های گذشته به تصویب شورا اسلامی شهر رسید که امید می‌رود منشأ برکات و خدمات هر چه بیشتر برای توسعه همه جانبه شهر در راستای تحقق اهداف شورا و شهرداری باشد و خدمات ارزنده‌ای را در سال جدید برای همشهریان شاهد باشیم.

عربزاده پیرامون آمادگی استقبال و برنامه ریزی شورا برای ایام نوروز گفت: جهت استقبال و برنامه ریزی هر چه مناسب‌تر در تعطیلات نوروز امسال، با پیشنهادات و ارائه برنامه‌های بسیار ارزنده و جامع از سوی اعضای شورای شهر گناوه مواجه بودیم.

وی گفت: امیدواریم با اجرای برنامه‌ها و همکاری همشهریان، نهادها و ارگان‌های مختلف میزبان خوب و شایسته ای در بندر زیبای گناوه برای هموطنان باشیم و و خاطرات خوبی را از این سفر برای همه مسافران رقم بزنیم.

بودجه ۲۶۳ میلیارد تومانی شهرداری گناوه تصویت شد

کلیدواژه

هادی عربزاده

میلیارد تومانی شهرداری

لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری بندر گناوه

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی