گناوه / شناسه خبر: 85415 / تاریخ انتشار : 1400/12/8 11:20
|

بودجه ۱۴۰۱ شهرداری گناوه تصویب شد

بوشهریها| رئیس شورای اسلامی شهر گناوه گفت: لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری این بندر با رقمی معادل ۲۶۳ میلیارد تومان در این شورا مصوب شد.

بوشهری ها / هادی عرب زاده: لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری این بندر که در ماه گذشته توسط شهردار به شورا ارایه شد، برای تصویب آن در بیش از ۱۰ جلسه بررسی و کارشناسی شد.

وی اظهارداشت: در جلسه پنجاهمین این شورا که شب گذشته با دستور کار بررسی لایحه بودجه برگزار شد، تمامی اعضا حضور داشتند که پس از بیان نقطه نظرات آنها، با چهار رای موافق، ۲ رای ممتنع و یک رای مخالف مصوب شد.

عرب زاده گفت: بودجه ۱۴۰۱ شهرداری نسبت به سال قبل افزایش داشته است که بامصوب شدن آن امیدواریم منشا خیر و برکت برای شهر باشد تا بتوانیم توسعه همه جانبه را در راستای تحقق شعار و اهداف شورا و شهرداری رقم بزنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر گناوه افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروز و پیش بینی ورود گردشگران بی شمار به این شهر، در جلسه شب گذشته در زمینه برنامه ریزی برای استقبال از هموطنان بحث و تبادل نظر  شد.

وی بیان کرد: از همه ارگان‌ها و همشهریان انتظار داریم که شورا و شهرداری را در اجرای خدمات هر چه بهتر و شایسته از هموطنانی که در ایام نوروز به این شهر مسافرت می‌کنند، یاری کنند.

شهر گناوه مرکز شهرستان گناوه در شمال مرکز استان بوشهر واقع است.

بودجه ۱۴۰۱ شهرداری گناوه تصویب شد

کلیدواژه

هادی عرب زاده

رئیس شورای اسلامی شهر گناوه

شهرداری گناوه

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی