گناوه / شناسه خبر: 85564 / تاریخ انتشار : 1400/12/15 09:05
|

۲ نفر از عاملان درگیری روستای مال قائد خود را به پلیس معرفی کردند

بوشهریها| فرمانده انتظامی شهرستان گناوه گفت: دو نفر از عوامل اصلی درگیری شب گذشته در روستای مال قائد شهرستان گناوه خود را به پلیس معرفی کردند.

بوشهری ها / سرهنگ حسین احمدی شنبه شب در گفتگو با خبرنگاران در خصوص کلیپ منتشر شده با موضوع جولان چماق داران و بی حرمتی به لباس سادات و روحانیت که شب گذشته از درگیری در روستای مال قائد شهرستان گناوه در فضای مجازی منتشر شد اظهار داشت: نزاع و درگیری به وقوع پیوسته در حقیقت بر اثر اختلافات قومی و قبیله‌ای جوانان دو طایفه شهرستان گناوه اتفاق افتاده است.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه بیان داشت: این درگیری در ابتدا، بیرون از مغازه شروع شده و در ادامه نیز فرد مورد تهاجم به داخل مغازه پناه برده که ضاربان با ورود به مغازه، متأسفانه حرمت فروشنده که از سادات جلیل القدر محل بوده است را هم نگه نداشته و با حمله به فرد پناه جو موجب آزار این سید بزرگوار که در وسط طرفین درگیری قرار گرفته بود شده‌اند، هر چند ایشان هیچ نقشی در این درگیری نداشته است.

سرهنگ احمدی خاطر نشان کرد: علیرغم اینکه فرد مورد تهاجم تاکنون شکایتی علیه ضاربان ارائه نکرده اما پلیس بلافاصله با تحقیقات انجام شده، هویت ضاربان را شناسایی و دستگیری آنها را به طور ویژه در دستور کار خود قرار داده است.

وی گفت: تا لحظه انتشار این خبر و با توجه به عملیات گسترده پلیسی، تعداد دو نفر از عوامل اصلی درگیری (ضاربین) خود را به پلیس معرفی کرده و دستگیری سایر نفرات نیز در دستور کار همکارانم در فرماندهی انتظامی شهرستان با هماهنگی قضائی قرار دارد.

این مقام انتظامی افزود: هر چند که ضاربین فی نفسه جز اراذل و اوباش محسوب نشده‌اند اما عمل آنها مجرمانه و مستوجب مجازات قانونی است و پس از معرفی یا دستگیری، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

سرهنگ احمدی خاطر نشان کرد: پلیس با کسانی که در فضای حقیقی و یا مجازی به هر نحوی باعث ایجاد ناامنی و یا احساس ناامنی برای شهروندان گرانقدر شوند، با اقتدار لازم و برابر قانون مقابله و برخورد خواهد کرد و حفظ امنیت مردم همچون گذشته سرلوحه وظایف ما خواهد بود.

کلیدواژه

سرهنگ حسین احمدی

ساحل روستای مال قائد

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی