سیاست / شناسه خبر: 85827 / تاریخ انتشار : 1400/12/23 22:47
|
شهردار برازجان در نشست با اصحاب رسانه ؛

با تزریق بودجه به پیمانکار پروژه سالن همایشات شهید سلیمانی را فعال کردم/تلاش برای انجام تقسیط 15 میلیارد تومان بدهی به تامین اجتماعی در 5 سال/آسفالت 30 هزار متر مربع از کوچه های شهر/ مسقف کردن بازار روز در سال آینده

بوشهری ها /اسماء بوستانی: شهردار برازجان 23 اسفندماه در نشست با اصحاب رسانه گفت: 3 ماه پایانی سال زمان نتیجه گیری پروژه هایی است که در اول سال استارت زده می شود، بنده 3 ماه آخر سال به عنوان شهردار برا

بوشهری ها /اسماء بوستانی: شهردار برازجان 23 اسفندماه در نشست با اصحاب رسانه گفت: 3 ماه پایانی سال زمان نتیجه گیری پروژه هایی است که در اول سال استارت زده می شود، بنده 3 ماه آخر سال به عنوان شهردار برازجان منصوب شدم و تاکنون تمام تلاش و توان خود را در جهت شادابی و پویایی شهر بکار گرفته ام.

 مرتضی قدوسی با اشاره به نیاز آسیب شناسی در مجموعه شهرداری بیان کرد: از بدو ورود خود به سمت شهردار احساس نیاز شدید به آسیب شناسی در این مجموعه را  لازم دانستم، از این رو یکماه به صورت مداوم و هر روزه جلسات مختلفی با مسئولین حوزه های مختلف برگزار کردم، پس از یکماه بررسی های لازم انجام شد و شروع به رفع مشکلات و آسیب ها کردیم.

مرتضی قدوسی با اعلام اینکه پروژه بزرگ سالن همایشات شهیدسلیمانی بدلیل عدم تزریق بودجه کافی متوقف شده بود عنوان کرد: پیمانکار قصد داشت پروژه را تعطیل کند و تحویل دهد، در این خصوص با پیمانکار وارد مذاکره شدم، با تزریق اعتبار به پیمانکار رضایتش را جلب کردم و موفق شدم پروژه را فعال کنم. در حال حاضر پیمانکار فعالیت خود را شروع کرده و امید داریم 3 تا 4 ماه آینده با حمایت سازمان برنامه و بودجه این پروژه به اتمام برسد.

قدوسی در خصوص بدهی شهرداری به تامین اجتماعی بیان کرد: طی سفری که به تهران داشتم در رایزنی با سازمان تامین اجتماعی موفق به  تقسیط 15 میلیار تومان بدهی در 60 ماه  طی 5 سال شدم.

وی فعالیت های انجام شده برای زیباسازی شهر در ایام نوروز را چنین اعلام کرد: نورپردازی درختان سطح شهر با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد تومان، گل کاری و درخت کاری، شروع پروژه بازسازی بلوار شهید مزارعی، جمع آوری نخاله های سطح شهر و ورودی شهر از تمامی جهت ها، رنگ آمیزی جداول سطح شهر با سبکی جدید، ساخت بیلبورد شهدا.

شهردار برازجان  با اشاره به کاهش جذب مسافر در سال های اخیر به شهر برازجان بیان کرد: در سال های اخیر جذب گردشگر به این شهر با کاهش بسیار چشمگیری روبرو بود، در این خصوص تصمیم گرفتیم با فاصله 5 کیلومتری از شهر تصاویر مفاخر این شهر را نصب کنیم تا بتوانیم قسمتی از قدمت و افتخارات شهر پرافتخارمان را به گردشگران معرفی کنیم. در این خصوص 20 تا 25 تابلو با اعتبار 3 میلیارد تومان نصب شده است.

وی از هیات امنایی شدن فضاهای سبز محلات سطح شهر خبر داد و افزود: یکی از سیاست های ما واگذاری فضاهای سبز محلات به مردم بود که اکنون ساماندهی و نگهداری 90 درصد از فضاهای سبز شهر در اختیار مردم قرار گرفته و مردم در این خصوص اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

قدوسی  افزود: با توجه با کمبود و نیاز نیرو در حوزه فضای سبز تصمیم گرفتیم با مشارکت خود مردم در مدیریت و ساماندهی فضاهای سبز سطح شهر اقدامات لازم را انجام دهیم.

شهردار برازجان از آسفالت 30 هزار متر کوچه های سطح شهر طی 3 ماه اخیر خبر داد و افزود: 27 هزار متر مربع از خیابان های سطح شهر نیز آسفالت شده اند.

قدوسی در خصوص ساماندهی سگ های بلاصاحب بیان کرد: با توجه به نیاز احداث کمپ سگ های بلاصاحب با یک شرکت خصوصی قرارداد بسته شده و به امید حق هر چه زودتر این مشکل رفع خواهد شد.

وی افزود: با اعلام ستاد بحران استان در خصوص سیل عظیم تمامی اقدامات لازم انجام شد و همکاران ما به صورت شبانه روزی و فشرده تمامی دره های سطح شهر را لایروبی کردند.

قدوسی از اقدام جهادی در خصوص خاکریزی و محوطه سازی چندین فضای سبز خبر داد و اذعان داشت: اکنون پویایی و نشاطی که در سطح شهر وجود دارد بسیار قابل تامل است.

شهردار برازجان در خصوص بازگشایی گذر دلگشا نیز گفت:  رایزنی تملک املاک این مسیر در حال انجام است و امید داریم در 6 ماهه اول سال 1401 عملیات این پروژه را شروع کنیم.

وی با اعلام اینکه گزارش مالی شهرداری در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت ادامه داد: شفاف سازی وظیفه ای است که شهرداری آن را دنبال می کند و هر یکماه یکبار گزارش مالی به شورای شهر اعلام می شود.

شهردار برازجان یکی از پروژه های بزرگ و مهم بازار روز را مسقف کردن بازار عنوان کرد و ادامه داد: تعریض پل دره آردو، احداث جاده سلامتی دیگر از میدان مجاهد به سمت شهدای گمنام و دیوارچینی دره ها از پروژه های شاخص سال 1401 است.

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

شهرداری برازجان

نشست خبری

مرتضی قدوسی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی