سیاست / شناسه خبر: 85901 / تاریخ انتشار : 1400/12/28 22:41
|

شهردار وحدتیه معارفه شد+ تصاویر اختصاصی

بوشهری ها /اسماء بوستانی: فرماندار دشتستان 28 اسفند ماه در آئین معارفه شهردار وحدتیه گفت: اگر بخواهیم حق مردم وحدتیه را بجا آوریم باید مطالبه گری جدی و در سطح ملی داشته باشیم.

بوشهری ها /اسماء بوستانی: فرماندار دشتستان 28 اسفند ماه در آئین معارفه شهردار وحدتیه گفت: اگر بخواهیم حق مردم وحدتیه را بجا آوریم باید مطالبه گری جدی و در سطح ملی داشته باشیم.

صادق بوستانی با بیان اینکه طبق گزارشات رسیده به فرمانداری حسین ارشدی مدیری تلاشگر، مردمی و جهادی است، اظهار کرد: امیدوارم شهردار جدید با روحیه جهادی فعالیت های در خور شان مردم وحدتیه را انجام دهد.

بوستانی با اعلام اینکه دیدگاه شهردار وحدتیه با دیدگاه دولت همسو است عنوان کرد: نگاه دولت به صورتی است که مسئولین در سمت های مختلف خود روحیه مردمی بودن را حفظ و در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: شهردار باید با حضور در مساجد و حسینیه ها و در محلات کم برخوردار در بین مردم حضور یابد، مشکلات را از نزدیک ببیند و در جهت رفع این مشکلات تلاش خود را بکار گیرد.

سرپرست فرمانداری دشتستان ادامه داد: اهداف اصلی این دولت که محرومیت زدایی، فعالیت جهادی و تلاش شبانه روزی است محقق نخواهد شد جز با مطالبه گری در سطح ملی و استان.

شهردار وحدتیه در این مراسم ضمن تشکر از اعتماد اعضای شورای شهر اظهار کرد: هیچ کس در مسئولیت های خود ماندگار نیست، صندلی شهرداری نه برای من نه برای هیچ کس دیگر ماندگار نیست و چه نیکو است که از هرل کس نام نیک و فعالیت ماندگار بر جا بماند.

حسین ارشدی با بیان اینکه بنده از همه معتمدین شهر، فرماندار، اعضای شورا و همه طلب همکاری دارم ادامه داد: شهر وحدتیه در شورای ششم باید شاهد تحولی عظیم باشد و این تحول محقق نخواهد شد جز با تلاش شبانه روزی و همکاری اعضای شورا و شهروندان.

 گفتنی است حسین ارشدی رئیس شورای اسلامی شهر وحدتیه بوده که با 4 رای موافق به عنوان شهردار این شهر انتخاب شده است.

 


 

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

شهردار وحدتیه

فرماندار دشتستان

وحدتیه

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی