گناوه / شناسه خبر: 85934 / تاریخ انتشار : 1401/1/14 08:35
|

۸۰۰ کلاس درس در شهرستان گناوه برای آموزش حضوری آماده شد

بوشهریها| مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه گفت: آموزش حضوری در بیش از ۸۰۰ کلاس درس شهرستان گناوه آغاز می‌شود و مدارس شهرستان پذیرای ۱۹ هزار دانش آموز خواهند بود.

بوشهری ها / با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور، مدارس شهرستان گناوه از روز یکشنبه برای پذیرایی از دانش آموزان و آغاز آموزش حضوری در مدارس مقاطع مختلف ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم آماده شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه افزود: آموزش حضوری از فردا (یکشنبه) ۱۴ فروردین ماه سال جاری در بیش از ۸۰۰ کلاس درس شهرستان گناوه آغاز خواهد شد و مدارس شهرستان پذیرای ۱۹ هزار دانش آموزان خواهند بود.

وی گفت: از همه مدیران مدارس، کادر آموزشی و تربیتی و سرایداران و نیروهای خدماتی مدارس شهرستان که در ایجاد آمادگی در مدارس برای حضور دانش آموزان و آغاز آموزش حضوری تلاش بی شائبه‌ای داشتند تقدیر می‌شود.

مردانی تصریح کرد: همانگونه که طی دو سال شیوع کرونا بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا آموزش‌ها به صورت نیمه حضوری و مجازی بود، بر اساس تصمیم این ستاد از فردا آموزش‌ها به صورت صدر در صد حضوری خواهد بود.

وی گفت: آغاز آموزش حضوری بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله رعایت بهداشت فردی و بهداشت محیط و تهویه کلاس‌ها و استفاده از ماسک توسط دانش آموزان و کادر آموزشی و تربیتی خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه بیان کرد: از همه اولیا درخواست می‌شود فردا با آمادگی کامل فرزندان خود را برای حضور در مدارس و آغاز آموزش حضوری پس از دو سال آماده کنند.

وی با تقدیر از تلاش‌های ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان در تعطیلات نوروزی گفت: در ایام تعطیلات نوروزی اعضای ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان با تمام توان برای اسکان مهمان نوروزی شبانه روز تلاش کردند و این ستاد میزبان مهمانان و گردشگران از سراسر کشور و حتی برخی کشورهای همسایه بود که از همه این تلاش‌ها و زحمات تقدیر می‌شود.

۸۰۰ کلاس درس در شهرستان گناوه برای آموزش حضوری آماده شد

کلیدواژه

مدیر آموزش و پرورش

شهرستان گناوه

شیوع کرونا

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی