سیاست / شناسه خبر: 86083 / تاریخ انتشار : 1401/1/18 10:30
|
در جلسه بررسی مشکلات آب شهرستان مطرح شد؛

سرپرست فرمانداری دشتستان: مدیریت تنش کم آبی در اولویت فعالیت های فرمانداری دشتستان است

بوشهری ها / اسماء بوستانی: سرپرست فرمانداری دشتستان 17 فروردین ماه در جلسه بررسی مشکلات آب شهرستان که با حضور بخشداران و مسئولین برگزار شده بود گفت: یکی ار مطالبات مهم و جدی من حل مشکلات آب شهرستان ا

بوشهری ها / اسماء بوستانی: سرپرست فرمانداری دشتستان 17 فروردین ماه در جلسه بررسی مشکلات آب شهرستان که با حضور بخشداران و مسئولین برگزار شده بود گفت: یکی ار مطالبات مهم  و جدی من حل مشکلات آب شهرستان است، پیگیری های لازم در این خصوص را انجام خواهم داد تا بتوانیم قسمتی از مشکلات آب مردم دشتستان را در تابستان کنترل کنیم.

صادق بوستانی بر فرهنگ‌سازی  در خصوص مصرف بهینه آب  در مناطق روستایی و شهری تاکید و عنوان  کرد: اکنون ورودی آب این شهرستان بسیار اندک و در حدود یک سوم نیاز این شهرستان است.

وی با اعلام اینکه مدیریت تنش کم آبی در اولویت فعالیت های فرمانداری دشتستان است ادامه داد: در این خصوص مدیران و مردم باید در کنار یکدیگر تا رفع مشکلات بحران آب این بحران را مدیریت کنند.

معاون عمرانی فرماندار دشتستان عنوان کرد: بحران آب در چند سال اخیر در تمام دنیا وجود داشته و کشورهای نزدیک به خط استوا در این زمینه با مشکلات بیشتری روبرو هستند.

حسین بی باک مشکلات آب هر بخش را توسط بخشداران یادداشت و عنوان کرد: به امید حق طی هفته آینده مدیر کل آبفای استان و مدیران آبفای شهرستان با همراهی بخشداران و شوررای بخش ها جهت بررسی میدانی مشکلات آب از هر 6 بخش شهرستان بازدید نمایند تا شاهد مشکلات آبی کمتری در سطحح این شهرستان باشیم.

 


 

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

کم آبی

بحرن آب

صادق بوستانی

فرماندار دشتستان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی