گناوه / شناسه خبر: 86590 / تاریخ انتشار : 1401/2/10 11:05
|

۶ زندانی جرایم غیرعمد گناوه‌ای در انتظار مساعدت خیران هستند

بوشهریها| مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر گفت: ۶ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد شهرستان گناوه با ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بدهی برای آزادی، نیازمند مساعدت خیران هستند.

بوشهری ها /

۶ زندانی جرایم غیرعمد گناوه‌ای در انتظار مساعدت خیران هستند

سیداسماعیل موسوی در دیدار با فرماندار شهرستان گناوه افزود: از فرمانداری شهرستان گناوه انتظار داریم در زمینه آزادی این زندانیان غیر عمد که لیست آنها تهیه شده است با همکاری خیران مساعدت کنند.

وی اظهارداشت: مقداری از  بدهی زندانیان گناوه  از آورده خود زندانی و  مبلغی از سوی ستاد دیه و کمک‌های جمع آوری شده در شهرستان برای آزادی آنها استفاده خواهد شد.

موسوی گفت: خانواده‌های زندانیان غیر عمد نیاز به کمک و مساعدت دارند و همه باید در این زمینه کمک کنیم.

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر  افزود: خیران استان بوشهر از جمله  در شهرستان گناوه در زمینه کمک به آزادی زندانیان با ستاد همکاری خوبی دارند و در سال گذشته با وجود نامناسب بودن شرایط اقتصادی بیشترین کمک را برای آزادی زندانیان دریافت کردند و امسال نیز  مراجعاتی داشته‌اند و کمک خود را اهدا کرده‌اند.

 فرماندار گناوه گفت: امیدواریم هرچه زودتر مشکل زندانیان جرایم غیرعمد این شهرستان با همکاری خیران  و مردم حل شود تا به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگردند.

محمد تقی صفری افزود: مردم مومن و خیران  گناوه همواره در کارهای خیر پیشگام هستند  که در جای جای شهرستان آثار آنان را می‌توان دید.

وی بیان کرد:  گام‌های بلند و تلاش والای خیران گناوه‌ای در کمک به آزادی زندانیان غیر عمد منشا خیر و برکت برای خانواده‌های زندانیان جرایم غیر عمد است.

صفری گفت: مجموعه فرمانداری شهرستان گناوه آماده همکاری در راستای کمک به آزادی زندانیان غیرعمد شهرستان و برنامه‌های اداره کل زندان‌ها در این زمینه است و  از هیچ کمکی دریغ نخواهد شد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

کلیدواژه

مدیرعامل ستاد

زندانیان جرایم غیر عمد

سیداسماعیل موسوی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی