دشتستان / شناسه خبر: 86757 / تاریخ انتشار : 1401/2/19 13:00
|

۱۲ میلیارد ریال به تکمیل پروژه ساختمانی هلال احمر دشتی تخصیص یافت

بوشهریها| رئیس جمعیت هلال احمر دشتی استان بوشهر گفت: ۱۲ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه ساختمان امدادی و آموزشی هلال احمر این شهرستان تخصیص یافته است.

بوشهری ها /

۱۲ میلیارد ریال به تکمیل پروژه ساختمانی هلال احمر دشتی تخصیص یافت

سید اسماعیل جعفری روز دوشنبه در نشست امداد گران  و خیرین هلال احمر دشتی افزود: این شهرستان به لحاظ وسعت دومین شهرستان استان بوشهر است و در سه دهه گذشته چندین حادثه طبیعی خسارت بار مانند سیل، زلزله و توفان های شدید تجربه کرده است که باعث تلفات جانی زیاد و خسارت مالی به شهروندان شده است.

وی افزود: یکی از برنامه‌های مهم جمعیت هلال احمر دشتی توسعه فعالیت آموزشی، فرهنگی و تربیت نیروی جوان امدادی و بکار گیری خیرین برای انجام فعالیت های اجتماعی بوده است.

وی اضافه کرد: امسال در هفته هلال احمر بیش از  ۵۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی و امدادی برای توسعه فعالیت های هلال احمر و استفاده از خیرین و جوانان در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

جعفری به راه اندازی خانه هلال در نقاط مختلف شهرستان اشاره کرد افزود: تا کنون با مشارکت خیرین، شوراهای اسلامی و مسئولان محلی  ۳ خانه هلال در شهرستان دشتی راه اندازی شده است و  تلاش داریم تا پایان سال این تعداد به ۴۰ خانه هلال افزایش یابد.

وی به فعالیت های اجتماعی و مدد کاری هلال احمر دشتی در این هفته اشاره کرد و افزود: در آغاز برنامه هفته هلال حمر در دشتی  ۲۰۰ بسته معیشتی توسط امدادگران و خیرین عضو هلال احمر دشتی تهیه و بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

 فرماندار دشتی از همکاری و مشارکت خیرین و جوانان در توسعه فعالیت هلال احمر در این شهرستان قدردانی کرد و افزود: باید از ظرفیت خیرین در برنامه‌های هلال احمر و تکمیل پروژه های این جمعیت در دشتی بیشتر استفاده شود.
علی بحرانی از خدمات ارزشمند امدادگران هلال احمر دشتی در امدادرسانی و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در شهرستان تجلیل کرد و افزود: هلال احمر دشتی در کنترل و پیشگیری بیماری کرونا، امدادرسانی در برنامه های نوروزی و حوادث مختلف در این شهرستان نقش بسزایی داشته است.

فرماندار دشتی اضافه کرد: امسال برای توسعه خدمت رسانی هلال احمر به مردم اعتبارات لازم از محل کمیته برنامه ریرزی این شهرستان تامین می‌شود.

کلیدواژه

رئیس جمعیت هلال احمر

هلال احمر دشتی

مدادی و آموزشی هلال احمر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی