گناوه / شناسه خبر: 86764 / تاریخ انتشار : 1401/2/20 08:42
|

همایش بزرگداشت مقام معلم در گناوه برگزار شد

بوشهریها| همایش بزرگداشت مقام معلم با حضور مسئولان شهرستان گناوه، فرهنگیان، انجمن اولیا و جمعی از معلمان بازنشسته در تالار بهزاد گناوه برگزار شد.

بوشهری ها /

همایش بزرگداشت مقام معلم در گناوه برگزار شد

 فرماندار گناوه عصر دوشنبه در این همایش با تبریک هفته معلم اظهار داشت: معلم امانتداری که انسان امانت وی است و اقشار مختلف مدیون فداکاری‌های معلمان جامعه هستند.

محمدتقی صفری افزود: بسی افتخار برای معلمان است که انسان‌های بزرگی در دامان آنها پرورش یافتند و با بصیرت بالا و عشق و ایثار و فداکاری در مقابل دنیای ظلم و ستم و غارت و بیداد و بی دینی به گوش جهانیان ایستادند و و فرهنگ، تفکر، ایده‌های امام راحل و نظام مقدس اسلامی را پاسداری کردند و همچنان در این راه ثابت قدم مانده‌اند.

وی گفت: فرهنگیان و معلمان و دانش آموزان پرورش یافته مکتب آنها همواره در عرصه‌های انقلاب حضوری پرشور داشته‌اند و در میدان و معرکه دفاع مقدس داوطلبانه با بصیرت و، عاشقانه و با مجاهدت جان خود را فدای انقلاب و اسلام و امام خود کردند و شرافتمندانه و جانانه از وطن و ناموس و دین دفاع کردند و اجازه ندادند دشمنان کشور آنها را به زانو درآورد.

فرماندار گناوه گفت: در حالی که همه کشورهای بلوک شرق و غرب و همه اجانب و قدرت‌های دنیا رژیم بعث عراق و صدام را علیه کشور ما حمایت می‌کردند، اما جوانان غیور و دانش آموختگان مکتب معلمان و فرهنگیان با بصیرت در مقابل آنها ایستادگی کردند و اجازه ندادند دشمن به اهداف پلید خود برسند.

وی بیان کرد: هر کدام از این ایثارگران و دانش آموزان و دانش آموختگان در محضر شما معلمان آموخته‌اند که عاشقانه از کشور و وطن خود دفاع کنند و دین باوری و ایمان و خدامحوری این جوانان مؤمن درس دیگری که در محضر شما معلمان آموختند.

فرماندار گناوه ادامه داد: روز معلم روز پاسداشت خوبی‌ها و روز عظمت انسان‌های پاک سرشت و یاد و نام سربازان امام روح الله و روز پیوند معلمان و دانش آموزان با ولایت فقیه و دین و دیانت است.

همایش بزرگداشت مقام معلم در گناوه برگزار شد

فرهنگیان در میدان شبیخون فرهنگی میدان داری کنند

صفری گفت: امروز فرهنگیان و معلمان کشور اسلامی باید با عشق و علاقه و با بصیرت و در مسیر شکوهمند انقلاب اسلامی در مقابله با جنگ نرم و ناتوی و شبیخون فرهنگی دشمنان باید میدان داری و فرماندهی کنند و بار دیگر دشمن را به خاک ذلت بنشانند.

فرماندار گناوه گفت: امروز هیمنه و عظمت جمهوری اسلامی و تفکر و مکتب شهید سلیمانی در دورترین نقاط عالم به عنوان سفیر نظام مقدس اسلامی و تربیت شده مکتب امام راحل و رهبر معظم انقلاب که برگرفته از صدای آزادی خواهی و ندای دفاع از اسلام، مظلومان و محرومان است در جهان می‌درخشد و لرزه بر کاخ آمریکا و استکبار انداخته است.

وی گفت: راه، تفکر و مکتب و اعتقادات شهید سلیمانی راه خدایی و تا ابد پایدار ماندگار خواهد ماند و با هیچ رنگی محو شدنی نیست.

همایش بزرگداشت مقام معلم در گناوه برگزار شد

در مکتب معلمان شهید سلیمانی‌ها تربیت شود

صفری بیان کرد: فرهنگیان، معلمان و اساتید برای ادامه راه شهید سلیمانی باید، با اعتقادات درونی شهید سلیمانی‌ها تربیت کنند و برای ادامه مسیر شهدا و امام راحل و انقلاب دست در دست هم داده و کشور خود را آباد کنیم.

وی گفت: به عنوان خادم معلمان، با همفکری و همراهی شما و مردم شریف، برای خدمات دهی به مردم که سزاوار بهترین خدمات هستند تلاش مضاعف و انجام وظیفه خواهم کرد.

وی با اشاره به مهمترین پروژه‌های آموزشی و پرورش شهرستان گفت: ۵ میلیارد تومان برای مدرسه نیمه کاره روستای سربست و ۸ میلیارد تومان بودجه برای استخر نیمه کاره دانش آموزی در شهرستان اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: احداث پل جدید در کمربندی شهر، سالن ورزشی چندمنظوره بانوان و برادران، جاده روستای تاجملکی و شول، فاضلاب، پل محله امید، جاده ورودی گناوه به گچساران و گناوه میشان، توجه به بحث اشتغال، پرورش آبزیان، نهضت مسکن برخی از پروژه‌های امسال این شهرستان است.

فرماندار گناوه یادآور شد: با تمام توان در دفاع از حقوق فرهنگیان و کمک به برنامه‌های آموزش و پرورش شهرستان آماده همکاری و تلاش همه جانبه هستیم.

همایش بزرگداشت مقام معلم در گناوه برگزار شد

رئیس آموزش و پرورش گناوه با گرامیداشت هفته معلم گفت: معلمان دارای جایگاه بسیار والایی در هدایتگری جامعه دارند.

ضرغام مردانی با اشاره به اینکه منظور بزرگداشت مقام معلم در این هفته برنامه‌های متعددی پیش بینی شده است اضافه کرد: برنامه‌های هفته معلم در شهرستان با تجدید میثاق با شهدای والامقام در آغاز شد و برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، حضور در نماز باشکوه جمعه، تقدیر از معلمان و مدیران و مشاوران و معاونین برتر شهرستان توسط امام جمعه، برپایی ایستگاه صلواتی، دیدار از بازنشستگان و خانواده شهدای فرهنگی و برگزاری همایش جهاد تبیین استان برای نخستین بار به میزبانی شهرستان از مهمترین برنامه‌های این هفته است.

همایش بزرگداشت مقام معلم در گناوه برگزار شد

وی با اشاره به اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان گفت: با مدیران و فرهنگیان شهرستان جهت اجرای هر چه بهتر طرح رتبه بندی فرهنگیان مشورت و هم اندیشی شد تا نظرات و پیشنهادات لازم در این زمینه انعکاس یابد.

وی گفت: اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان دولت انقلابی و مردمی سیزدهم نهایی شده و همه ذی نفعان در آن مشارکت داده شده‌اند و احکام نیز به زودی صادر خواهد شد.

مردانی با اشاره به اینکه در این طرح تلاش شده است هر آنچه حق فرهنگیان است شامل آنها شود گفت: سامانه خود اظهاری طرح رتبه بندی فرهنگیان بزودی باز خواهد شد که فرهنگیان و معلمان به آن ورود و مواردی که نیاز است را پاسخ دهند.

پخش کلیپ، اجرای شعر در وصف معلم، اجرای موسیقی از دیگر بخش‌های این این آئین بود.

در پایان این مراسم از معلمان، مدیران و مشاوران نمونه استانی و شهرستانی، ۷۵ معلم بازنشسته و تمامی کارکنان دولتی مدارس شهرستان تجلیل شد.

همایش بزرگداشت مقام معلم در گناوه برگزار شد

همایش بزرگداشت مقام معلم در گناوه برگزار شد

همایش بزرگداشت مقام معلم در گناوه برگزار شد

همایش بزرگداشت مقام معلم در گناوه برگزار شد

همایش بزرگداشت مقام معلم در گناوه برگزار شد

همایش بزرگداشت مقام معلم در گناوه برگزار شد

همایش بزرگداشت مقام معلم در گناوه برگزار شد

 

کلیدواژه

گناوه

بزرگداشت مقام معلم

همایش بزرگداشت مقام

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی