گناوه / شناسه خبر: 97141 / تاریخ انتشار : 1401/3/17 08:58
|

آتش سوزی جنگل تل چیتی گناوه مهار شد

بوشهریها| مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گناوه گفت: آتش سوزی در جنگل تل چیتی گناوه پس از ساعت‌ها تلاش آتش نشانان مهار شد.

بوشهری ها /

آتش سوزی جنگل تل چیتی گناوه مهار شد

 

ولی سیفی اظهار داشت: در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ در ساعت ۱۲ و ۵۰ دقیقه روز دوشنبه، مبنی بر آتش سوزی گسترده در محدوده «جنگل تل چیتی» گناوه بلافاصله مأموران آتش نشانی در محل حاضر و اقدام به عملیات خاموش کردن حریق کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گناوه افزود: در این عملیات ۳ دستگاه خودروی آتش نشانی شهرداری گناوه، آتش نشانی اداره بندر حضور داشتند و بوسیله ۴ تانکر آب پشتیبانی شدند.

وی تصریح کرد: این آتش سوزی با تلاش فراوان و نفس گیر در ساعت ۱۵ و ۱۰ دقیقه به پایان رسید.

آتش سوزی جنگل تل چیتی گناوه مهار شد

سیفی گفت: به دلیل دمای بالا و گرما ی شدید هوا و حرارت آتش، متأسفانه دو نفر از آتش نشانان دچار گرمازدگی در حالت ضعف و بی حالی شدند که بوسیله اورژانس به بیمارستان اعزام شدند و حدود ۲۰۰۰ متر مربع از نیزارها در این منطقه طعمه حریق شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گناوه با تقدیر از همکاری مردم در این عملیات اطفا حریق گفت: از کمک‌های مردمی که با نوشیدنی‌های خنک در صحنه آتش سوزی همیار آتش نشانان بودند و در خاموش کردن آتش کمک و خدمت رسانی کردند تقدیر می‌کنم.

وی آتش زدن نیزارها توسط توسط فرد یا افراد به صورت عمدی را علت این آتش سوزی بیان کرد ۰

جنگل تل چیتی گناوه به وسعت ۳۵ هکتار با گونه‌های مختلفی از درختان جنگلی نظیر کهور و گز و نیزار در نزدیک ساحل دریا قرار دارد.

کلیدواژه

مدیرعامل سازمان

خدمات ایمنی

آتش نشانی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی