دشتستان / شناسه خبر: 97253 / تاریخ انتشار : 1401/3/22 09:17
|

روستاها و شهرهای دشتی با زیارت پرچم امام رضا (ع) معطر شدند

بوشهریها| به مناسبت دهه کرامت کاروان زیر سایه خورشید، پرچم متبرک امام رضا (ع) با استقبال پر شور مردم وارد شهرستان دشتی شد.

بوشهری ها /

 روستاها و شهرهای دشتی با زیارت پرچم امام رضا (ع) معطر شدند

خدام حرم رضوی در بدو ورود به شهرستان دشتی در روستای گلستان ساحلی از توابع دهستان کبگان بخش کاکی حضور یافتند، مردم نیز چشم انتظار ورود پرچم رضوی بودند.

بعد از اجرای برنامه در این روستا خدام رضوی به پاسگاه محیط بانی در کوه مند رفتند و ضمن دیدار با محیط بانان، به پرچم گردانی توزیع تبرکی اقدام کردند.

حضور در جمع مردم روستای بابمنیر دیگر برنامه خدام در بخش کاکی بود و آنجا نیز مردم از ساعت‌ها قبل در ورودی روستا آماده استقبال از خدام حرم رضوی بودند.

جمعیت مشتاقی که شاید برخی از آنان، سال‌ها است شوق زیارت در دل دارند و به هر دلیلی توفیق روانه شدن به مشهدالرضا (ع) را نیافته‌اند. چشمانشان را با دیدن پرچم سبز بارگاه شمس‌الشموس منور کردند.

مردم شهر بادوله نیز برای خدام حرم رضوی سنگ تمام گذاشتند و ضمن استقبال پرشور برنامه‌های متنوعی از جمله سرود سلام فرمانده را توسط دهه نودی ها برگزار کردند و پرچم متبرک علی ابن موسی الرضا (ع) در بین مردم گردانده شد.

 روستاها و شهرهای دشتی با زیارت پرچم امام رضا (ع) معطر شدند

قرائت صلوات خاصه توسط حاضرین در برنامه و توزیع شیرینی و شربت از دیگر برنامه‌ها در شهر بادوله بود.

خادمان آستان قدس با حضور در شهرستان دشتی، فضای معنوی و عرفانی به شهر بخشیدند و دل‌ها را به سمت حرم علی بن موسی الرضا (ع) سوق دادند.

حضور در اجتماع دهه نودی ها شهر کاکی در سالن ورزشی شهر کاکی از در دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این شهر بود، حضور این عزیزان در این مراسم جلوه جدیدی از انقلاب اسلامی ایران را به منصه ظهور رسانید.

 

کلیدواژه

دهه کرامت کاروان

زیارت پرچم امام رضا

دشتی با زیارت پرچم امام رضا

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی