سیاست / شناسه خبر: 97480 / تاریخ انتشار : 1401/4/1 13:26
|

۷۶ میلیارد ریال کالا قاچاق از ۳ شناور در استان بوشهر کشف شد

بوشهریها| فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف قاچاق کالا از ۳ شناور در بندر دلوار استان خبر داد و گفت: این محموله به ارزش ۷۶ میلیارد ریال شامل لوازم موبایل، پوشاک و مواد بهداشتی است.

بوشهری ها /

76 میلیارد ریال کالا قاچاق از 3 شناور در استان بوشهر کشف شد

سرهنگ یدالله شرفی در بندر دلوار تنگستانبا بیان اینکه همه نوار ساحلی و مرز دریایی خلیج‌فارس برای فعالیت قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر ناامن است اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی قاچاقچیان در کوتاه‌ترین زمان شناسایی و با آنان برخورد قاطع می‌شود.

وی برخورد قاطع با قاچاق کالا را در اولویت مرزبانی دانست و بیان کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در مبارزه قاطعانه با مخلان اقتصادی و حمایت از تولید داخلی، مجموعه مرزبانی استان بوشهر تمام تلاش خود را در مبارزه با پدیده شوم قاچاق، ایجاد و استمرار امنیت پایدار و پاسداری از قلمرو سرزمینی ایران اسلامی در جنوب غرب کشور و به کار گرفته است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از شناسایی محموله قاچاق کالا در بندر دلوار تنگستان از یک شناور خبر داد و افزود: در همین راستا مأموران مرزبانی بوشهر در آبهای ساحلی بندر دلوار با اشراف اطلاعاتی و رصد لحظه به لحظه و ایجاد گشت‌های مستمر دریایی، ضمن دستگیری 5 قاچاقچی، موفق شدند 3 شناور متخلف حامل کالای قاچاق را متوقف کنند.

سرهنگ شرفی از کشف انواع پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی خبر داد و تصریح کرد: در بازرسی از  3 شناور توقیفی ، یک هزار و 250 دست لباس، تعداد 71 جفت کفش، 300 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، بیش از 5 هزار عدد لوازم جانبی موبایل کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: ارزش محموله‌های قاچاق کشف شده توسط کارشناسان 76.7 میلیارد ریال برآورد شده است که به همراه متهمان پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند.

کلیدواژه

رمانده مرزبانی استان بوشهر

شناور در استان بوشهر

لوازم موبایل

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی