گناوه / شناسه خبر: 97605 / تاریخ انتشار : 1401/4/7 11:45
|
شهردار گناوه مطرح کرد؛

توسعه فضای سبز و احداث پارک‌های محله‌ای در گناوه

بوشهریها| شهردار بندر گناوه از تلاش جدی برای توسعه فضای سبز و احداث پارک‌های محله‌ای در گناوه خبر داد.

بوشهری ها /

توسعه فضای سبز و احداث پارک‌های محله‌ای در گناوه

«طرح دیدار مدیریت شهری گناوه با شهروندان» از ابتدای سال جاری آغاز شده و تاکنون در چندین محله این شهر اجرا شده است.

در راستای اجرای این طرح شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و معاونین شهردار بندر گناوه با حضور در مسجد صاحب الزمان (عج) با ساکنین خیابان امام حسین (ع) در محله سادات گناوه دیدار و گفتگو کردند.

شهردار بندر گناوه دوشنبه‌شب در این دیدار اظهار داشت: خوشحالیم که رایزنی‌ها و تلاش‌های شهرداری به ثمر نشست و خیابان بسیار مهم بهار به طور کامل بازگشایی شد تا تردد همشهریان از جمله اهالی محله سادات تسهیل شود.

جواد رستمی افزود: با رایزنی‌های صورت گرفته در مرکز کشور، مقادیر مناسبی قیر را فراهم کرده‌ایم که طی یک ماه آینده بخش اعظمی از خیابان‌ها و معابر سطح شهر را آسفالت خواهیم کرد.

رستمی خاطرنشان کرد: به تازگی دستگاه تولید موزائیک را خریداری شده است و از هفته آینده عملیات سنگفرش پیاده روهای کل شهر را آغاز می‌کنیم.

وی توسعه فضای سبز و احداث پارک‌های محله‌ای را از توقعات و درخواست‌های به حق شهروندان دانست و گفت: در این خصوص اقدامات مناسبی صورت گرفته و اقلام مورد نیاز خریداری شده است.

رستمی در پایان گفت: نقاشی‌های دیواری را در سطوح گسترده‌ای از شهر در دست اجرا داریم که این امر تأثیر مناسبی بر بهبود سیما و منظر شهری دارد.

توسعه فضای سبز و احداث پارک‌های محله‌ای در گناوه

ضرورت ارتباط و تعامل مناسب مردم و مدیریت شهری

سخنگوی شورای اسلامی شهر گناوه نیز در این نشست خواستار مشارکت بیشتر مردم در جهت حل معضلات و توسعه شهر شد و افزود: ارتباط و تعامل مناسب مردم و مدیریت شهری حلال بسیاری از مشکلات خواهد بود.

سجاد امیری توسعه فضای سبز و تکمیل آسفالت معابر محله سادات را از اولویت‌های مدیریت شهری برشمرد و گفت: بزودی عملیات سنگفرش پیاده روی بلوار امام حسین (ع) آغاز می‌شود.

اجرای «طرح دیدار مدیریت شهری گناوه با شهروندان» در ۵ محله شهر

معاون فرهنگی شهردار گناوه نیز در ابتدای این نشست با تشریح برنامه دیدارهای عمومی شهردار گفت: «طرح دیدار مدیریت شهری گناوه با شهروندان» از ابتدای سال جاری آغاز شده و تاکنون در ۵ محله با همشهریان گرامی دیدار کرده‌ایم که این دیدارها تداوم خواهد داشت.

سجاد ابراهیمی افزود: خوشبختانه نتیجه دیدارها و تعاملات مجموعه مدیریت شهری با شهروندان بسیار سودمند بوده و بخش زیادی از مشکلات همشهریان گرامی از این طریق پیگیری و رفع شده است.

در ادامه این نشست، اهالی محله سادات گناوه به بیان دیدگاه‌ها، درخواست‌ها و انتقادات خود پرداخته و مسائل مطرح شده در این نشست پیگیری شد.

کلیدواژه

فضای سبز

پارک‌های محله‌ای در گناوه

شهردار بندر گناوه

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی