گناوه / شناسه خبر: 97758 / تاریخ انتشار : 1401/4/15 08:41
|

ورزشکاران قهرمان تیم پنچاک سیلات بانوان گناوه استقبال شدند

بوشهریها| تیم پنچاک سیلات بانوان گناوه که به نمایندگی از استان در مسابقات کشوری عنوان قهرمانی تیمی را در سطح کشور کسب کرد با حضور مردم و مسئولان در یادمان شهدای گمنام استقبال شد.

بوشهری ها /

ورزشکاران قهرمان تیم پنچاک سیلات بانوان گناوه استقبال شدند
 فرماندار گناوه در آئین استقبال از تیم پنچاک سیلات بانوان با تبریک به ورزشکاران اظهار داشت: امروز بسیار خرسندیم که بانوان ورزشکار شهرستان گناوه به نمایندگی از استان بوشهر عنوان قهرمانی را در این رشته ورزشی در سطح کشور کسب کردند.

محمد تقی صفری افزود: جوانان برومند شهرستان گناوه در عرصه‌های مختلف از جمله ورزشی در زمینه دینی و اخلاقی در کشور و استان نمونه و برتر هستند و امروز نیز از کسب این موفقیت خدا را شاکریم.

وی گفت: از والدین این جوانان، رئیس تربیت بدنی، مربیان و همه کسانی که در این کار ارزشمند تلاش کردند به بخصوص این ورزشکاران تقدیر و تشکر می‌کنیم و این قهرمانی را به آنها تبریک می‌گوئیم.

وی ادامه داد: امیدواریم در بحث ورزش حمایت مادی و معنوی از ورزشکاران را در دستور کار قرار دهیم و این موفقیت‌ها زمینه مناسب برای تشویق سایر جوانان به سمت فعالیت‌های ورزشی باشد.

وی یادآور شد: جوانان برای سلامتی خود و جامعه به سمت ورزش روی آورند و از نظر اخلاقی، ایمانی و رفتاری الگو باشند تا جوانان از این ورزشکاران و قهرمانان الگو بگیرند.

ورزشکاران قهرمان تیم پنچاک سیلات بانوان گناوه استقبال شدند

مسئول هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی شهرستان گناوه گفت: امروز در محل یادمان شهدای گمنام شهرستان گناوه از تیم پنجاک سیلات بانوان گناوه نماینده استان بوشهر با حضور مسئولان و مردم استقبال بسیار گرم انجام شد.

خالد خلیل ضمن تبریک این قهرمانی به مردم استان و شهرستان افزود: تیم پنجاک سیلات بانوان گناوه به نمایندگی از استان بوشهر در مسابقات کشوری که در مشهد مقدس به مدت دو روز برگزار شد حضور یافت و توانست پنج مدال طلا، دو نقره و دو برنز را کسب کند و قهرمانان این تیم در رده بزرگسالان نیز به به اردوی تیم ملی دعوت خواهند یافت.

ورزشکاران قهرمان تیم پنچاک سیلات بانوان گناوه استقبال شدند

وی با تقدیر از همکاری همه کسانی که در اعزام این تیم به مسابقات کشوری همراهی و همکاری کردند تصریح کرد: از همه متولیان و مسئولان درخواست می‌کنیم که برای اعزام ورزشکاران منتخب به مسابقات انتخابی تیم ملی همکاری کنند و از ورزشکاران اعزامی به تیم ملی حمایت کنند تا پرچم کشورمان توسط این ورزشکاران با اقتدار در میادین بین المللی به اهتزاز درآید.

کلیدواژه

فرماندار گناوه

ورزشکاران قهرمان

تیم پنچاک سیلات بانوان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی