گناوه / شناسه خبر: 97867 / تاریخ انتشار : 1401/4/21 09:01
|
مدیرکل بنادر استان بوشهر:

طرح جامع توسعه بندر گناوه با جدیت دنبال می‌شود

بوشهریها| مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: طرح‌های جامع و توسعه بندر گناوه در اولویت اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر است.

بوشهری ها طرح جامع توسعه بندر گناوه با جدیت دنبال می‌شود

محمد شکیبی نسب ظهر دوشنبه در آئین تکریم و معارفه سرپرست اداره بندر و دریانوردی گناوه اظهار داشت: همگان بر حساسیت و اهمیت بندر گناوه مطلع هستند چراکه به عنوان نخستین بندر کشور است که از سوی سازمان بنادر به بخش خصوصی واگذار شده و برای سازمان بنادر در حوزه بنادر کوچک از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به این نکته که اشتغال بیش از ۷۵ درصد مردم گناوه ارتباط مستقیم با دریا و دریانوردی دارد افزود: بر همین اساس توجه ویژه به مطالبات مردم، تکریم و پاسخگویی شایسته در اولویت اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در گناوه است.

وی بیان کرد: در حال حاضر طرح توسعه بندر گناوه بسیار حساس و با اهمیت است و باید با تعامل و استفاده از خرد جمعی با نهایت کیفیت اجرایی شود.

شکیبی نسب با اشاره به اینکه مطالعات فاز دوم طرح توسعه بندر گناوه در حال اتمام است گفت: با انجام هشت گمانه‌زنی نوع خاک نیز مشخص شده تا پس از برآورد ریالی پروژه توسط پیمانکار، با انجام مناقصه عملیات اجرایی طرح توسعه بندر گناوه آغاز شود.

وی عنوان کرد: طرح جامع بندر گناوه نیز تصویب شده که در قالب آن با بررسی ابعاد مختلف سعی شده بتواند تمام مطالبات بندر نشینان را پوشش دهد.

شکیبی نسب اضافه کرد: از فرمانداری شهرستان نیز انتظار می‌رود با هدف حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی بستر موردنیاز اجرا طرح‌های بندری در گناوه را فراهم کند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با توجه به اهمیت طرح توسعه بندر گناوه و همچنین اهمیت بازنگری در قرارداد آن، کارکنان بخش‌های مختلف اداره بندر گناوه باید تلاش خود را برای تحقق این مهم به کار گیرند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: داوود بهادری، رئیس پیشین اداره بندر و دریانوردی گناوه با فعالیت در بنادر جنوبی و شمالی استان بوشهر تجربه ارزنده‌ای کسب کرده است که در ادامه نیز از توانایی و تجارب ارزنده وی استفاده خواهد شد.

شکیبی نسب ادامه داد: کیامرث جوکار سرپرست جدید این اداره نیز از نیروهای شایسته اداره کل با ۹ سال سابقه فعالیت در بندر شهید رجایی و ۶ سال فعالیت در اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر است که انتظار می‌رود منشأ خدمات شایانی برای بندر نشینان گناوه و ریگ باشد.

جلب رضایت مردم سرلوحه کار مدیران

فرماندار گناوه در این آئین اظهار داشت: مردم‌داری، قانون مداری، اخلاق اسلامی و تلاش برای تأمین امکانات موردنیاز مردم باید در اولویت مدیران شهرستان باشد.

محمد تقی صفری افزود: اخلاق‌مداری همراه با امانت‌داری از پست مدیریتی با نگاه نوکری و خدمت صادقانه به مردم باید در اولویت دستگاه‌های اجرایی باشد.

وی بیان کرد: جلب رضایت مردم به عنوان ولی نعمتان باید همواره سرلوحه کار مدیران باشد.

در این آئین که به میزبانی فرمانداری گناوه برگزار شد از تلاش‌های داوود بهادری رئیس پیشین اداره بندر و دریانوردی گناوه تقدیر و کیامرث جوکار به عنوان سرپرست جدید این اداره معارفه شد.

کلیدواژه

مدیرکل بنادر و دریانوردی ا

بندر گناوه

سرپرست اداره بندر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی