سیاست / شناسه خبر: 118108 / تاریخ انتشار : 1401/5/4 13:42
|
رئیس مرکز فنی و حرفه ای دشتستان ؛

برگزاری 96 دوره آموزشی در سال جاری/ افتتاح 7 آموزشگاه در برازجان

بوشهری ها /اسماء بوستانی: رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان دشتستان گفت: در سال جاری 96 دوره آموزشی در حوزه های مختلف در سطح شهرستان برگزار شد که 1200 نفر از سراسردشتستان در این دوره ها شرکت کردند.

بوشهری ها /اسماء بوستانی: رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان دشتستان گفت: در سال جاری 96 دوره آموزشی در حوزه های مختلف در سطح شهرستان برگزار شد که 1200 نفر از سراسردشتستان در این دوره ها شرکت کردند.

هادی توسلی سه شنبه 4 مردادماه در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته ملی مهارت با اعلام اینکه 85 درصد هدف ما از تشکیل دوره های آموزشی اشتغالزایی جوانان است اظهار کرد: برخی از شرکت کنندگان به منظور توانمدسازی خود در این دوره ها شرکت می کنند اما هدف اصلی ما توانمند سازی فرد برای اشتغال است.

توسلی از تشکیل کارگروه فعالین اجتماعی خبر داد و در این خصوص عنوان کرد: با تشکیل کارگروه فعالین اجتماعی با هدف برگزاری دوره های آموزشی متنوع می توان در ایجاد اشتغال گام های موثری برداشت، بر همین اساس با برخی از فعالین اجتماعی شهر جلسه برگزار و آن ها را از هدف اصلی این مرکز مطلع کردیم، در روزهای آینده این کارگروه تشکیل خواهد شد.

رئیس مرکز فنی و حرفه ای دشتستان در حمایت از بانوان کارآفرین این شهرستان نیز بیان کرد: بانوان کارآفرینی که تمایل به آموزش دارند می توانند در هر نقطه از شهر یا روستاهای دشتستان به افراد مختلف آموزش دهند، مکان آموزش توسط مرکز فنی و حرفه ای به صورت رایگان در اختیار آن ها قرار داده خواهد شد.

وی از افتتاح 7 آموزشگاه در سال جاری خبر داد و افزود: از فروردین ماه تاکنون 7 آموزشگاه در برازجان افتتاح شده است، این آموزشگاه ها شامل 2 آموزشگاه زبان گردشگری، 2 آموزشگاه کامپیوتر، 1 آموزشگاه رشته مکانیک و 2 آموزشگاه آرایشگری است.

توسلی با اشاره به تشکیل جلسه با شهرک های صنعتی در خصوص عارضه یابی این شرکت ها ادامه داد: هدف ما از برگزاری این جلسه بالا بردن کیفیت تولید بود، دوره ها بر اساس نیاز و ارتقا ءسطح کیفی شرکت ها برگزار شد، دو دوره ایمنی و بهداشت نیز برای این شرکت کنندگان برگزار شد.

وی از شرکت 370 زندانی  و 265 سرباز در دوره های مختلف آموزشی خبر داد و گفت: یکی از اولویت های اصلی مرکز فنی و حرفه ای زندانیان هستند، قصد داریم در روزهای آتی برای زندانیانی که در دوره های آموزشی شرکت کرده اند مسابقه ای برگزار کنیم و به نفرات برتر مسابقات وام اشتغالزایی بدهیم.

 


 

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

فنی و حرفه ای

هادی توسلی

هفته مهارت

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی