سیاست / شناسه خبر: 139099 / تاریخ انتشار : 1401/12/20 13:34
|

نارضایتی بخشدار از نا ایمنی جاده های روستایی؛ تشریح پروژه های بخش در نشست خبری بخشدار شبانکاره

بخشدار شبانکاره گفت: ۵۴۰ پروژه در حوزه برق که اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال را شامل می‌شود در راستای ثبت ولتاژ در بخش شبانکاره انجام شده است.

بوشهری ها /اسماء بوستانی: بخشدار شبانکاره گفت: ۵۴۰ پروژه در حوزه برق که اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال را شامل می‌شود در راستای ثبت ولتاژ در بخش شبانکاره انجام شده است.

 
ابراهیم حسینی با اعلام اینکه ۱۶ پروژه در حوزه برق با همکاری و مشارکت دهیاران عملیاتی شده است، عنوان کرد: در این بخش ۶ روستا به صورت کامل اقدام به رفع ضعف ولتاژ شده است.
 
وی از کاشت ۱۵ هزار نهال در روز درختکاری در این بخش خبر داد و در این خصوص عنوان کرد: طرح مردمی کشت یک میلیارد نهال در کشور استارت خورد، سهم استان بوشهر ۱۴ میلیون و ۵۰۰ نهال بود، در بخش شبانکاره ۱۵ هزار نهال که ۵ هزار عدد آن تولید خود اداره منابع طبیعی شبانکاره بود در تمامی مناطق بخش کاشته شد.
 
بخشدار شبانکاره خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) این بخش را هزار و ۵۲۷ خانوار اعلام کرد و افزود: در سال جاری ۳۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی برای ۵۰۰ فرصت شغلی در بخش شبانکاره پرداخت شده است.
 
حسینی تعداد ساخت مسکن برای مددجویان بخش شبانکاره را ۴۱ مورد اعلام کرد و ادامه داد: تاکنون ۳۰ مسکن در اختیار مددجویان قرار گرفته و ۱۱ مسکن دیگر نیز تا پایان سال جاری مورد بهره برداری مددجویان این بخش قرار خواهد گرفت.
 
وی افزود: ۴۵ فقره جهیزیه به نوعروسان بخش و تعداد ۹۰ یخچال، ۴۰ کولر، ۶۰ آبگرمکن و بخاری در اختیار مددجویان این بخش قرار داده شد.
 
وی از همکاری دهیاری ها در حوزه های مختلف آب، برق و آموزش و پرورش این بخش تشکر  و ابراز کرد: ۱۱۸ هزار و ۷۰۰ متر آسفالت کوچه و معابر در تمامی روستاهای این بخش انجام شده است.
 
 
حسینی ضمن نارضایتی از ایمن سازی مسیرهای روستایی این بخش عنوان کرد: بهسازی مسیر ورودی روستایی زکریایی، بُهر و محمدجمالی در سال جاری آغاز شد و به زودی به اتمام خواهند رسید.
 
بخشدار شبانکاره اولویت های مهم این بخش در سال جاری را شهرک دامپروری، ناحیه صنعتی شبانکاره و نهضت ملی مسکن اعلام کرد و افزود: این بخش دارای دو مدرسه تخریبی یکی در شهر شبانکاره و دیگری در روستای دهداران سفلی است.
 
ابراهیم حسینی با بیان اینکه شغل اصلی مردم این بخش کشاورزی است، ادامه داد: سطح زیرکشت گندم در سال گذشته ۴۵۰ هکتار بوده که در سال جاری این آمار به ۱۶۰۰ هکتار افزایش یافته است.

کلیدواژه

بخشداری شبانکاره

حسینی

ابراهیم حسینی

نشست خبری

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی