سیاست / شناسه خبر: 149789 / تاریخ انتشار : 1402/4/19 14:08
|

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر از شهردار برازجان تقدیر کرد

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر از شهردار برازجان تقدیر کرد.

بوشهری ها /به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان، سرهنگ ذوالفقاری معاونت آموزش سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر به نمایندگی از سردار رزمجو فرمانده سپاه استان و به همراه جناب سروان مجتبی ثبوت فرمانده پادگان آموزشی آیت الله بهاءالدینی، ۱۹ تیرماه با حضور در دفتر کار شهردار برازجان از شهردار تقدیر کرد.

---
 
سرهنگ ذوالفقاری در این نشست ضمن تقدیر از همکاری های شهرداری برازجان با سپاه عنوان کرد: سردار رزمجو فرمانده محترم سپاه استان در بازدیدی که روز پنج شنبه هفته گذشته از پادگان آموزشی سپاه داشتند از پیشرفت وضعیت عمرانی آن مجموعه ابراز رضایت نمودند که این رضایتمندی در سایه حمایت و همکاری شهردار محترم حاصل گردیده است.
 
شهردار برازجان در این نشست ضمن تشکر از حضور سرهنگ ذوالفقاری اظهار کرد: نهاد مقدس و با اخلاص سپاه در خط مقدم جبهه فرهنگی، عمرانی و نظامی است که همه ی ما وظیفه داریم با تمام توان به این مجموعه در رسیدن به اهدافش که همانا اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است کمک کنیم.
 
مرتضی قدوسی با بیان اینکه مدیون بسیج و سپاه هستیم، بیان کرد: هرچه که ما در چنته داریم از بابت آموزش ها و تعالیمی است که فرماندهانی همچون سردار رزمجو در بسیج به ما آموخته اند.  
 
وی با اعلام اینکه خود را بسیجی می دانیم و آنچه در حد توانمان باشد، جهت همکاری با سپاه تلاش خواهیم کرد، افزود: اقدامات و همکاریهای صورت گرفته از سمت مجموعه شهرداری از نظر ما شایسته تقدیر نیست و تقدیر سردار رزمجو بزرگوارانه و کریمانه است.
 
بر اساس این گزارش، سرهنگ ذوالفقاری دلیل این تقدیر را همکاری مجموعه شهرداری برازجان در فعالیت های فرهنگی و عمرانی با سپاه بیان کرد و به رسم یادبود لوح تقدیری با امضاه سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام بوشهر به مرتضی قدوسی شهردار برازجان اهداء نمود.
 
 
---
---
---
---
---
---
---
---

 

کلیدواژه

برازجان

شهردار برازجان

فرمانده سپاه امام صادق

شهرداری برازجان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی