سیاست / شناسه خبر: 150254 / تاریخ انتشار : 1402/5/21 18:14
|

رئیس بیمارستان شهید صادق گنجی؛ بیمارستان گنجی درجه یک ارزشیابی ملی بیمارستان های کشور را کسب کرد

بوشهری ها /اسمــــــا بوستــــانی: رئیس بیمارستان شهید گنجی برازجان گفت: بیمارستان شهید گنجی عنوان درجه یک ارزشیابی ملی بیمارستان های کشور را توسط ارزیابی برتر وزارت بهداشت و درمان کسب کرده است.

بوشهری ها /اسمــــــا بوستــــانی: رئیس بیمارستان شهید گنجی برازجان گفت: بیمارستان شهید گنجی عنوان درجه یک ارزشیابی ملی بیمارستان های کشور را توسط ارزیابی برتر وزارت بهداشت و درمان کسب کرده است.

 امین آزادفر ۲۱ مردادماه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: بیمارستان شهید صادق گنجی پاسخگوی ۵۰۰ هزار نفر در سطح شهرستان است که با این حجم از مراجعه کننده از سراسر شهرستان، قطعا مشکلاتی در خدمات رسانی وجود خواهد داشت، اما با این حال موفق به کسب عنوان درجه یک ارزشیابی شده ایم.

آزادفر با اعلام اینکه آمار مراجعین سال گذشته با ضریب اشغال ۶۸ درصد بوده است ادامه داد: متوسط بستری روزانه ما ۴۵ نفر است که در سال گذشته آمار مراجعین به این بیمارستان ۱۷ هزار و ۵۰۳ و تعداد بستری ها ی سالیانه شصت هزار و ۹۵ بوده است.

وی ادامه داد: تاکنون کل بستری های سال جاری ۴ هزار و ۷۰۰ نفر بوده  و ۱۱ هزار نفر نیز در درمانگاه عمومی و ۷۷۰۰ نفر نیز در درمانگاه های خصوصی پذیرش شده اند.

آزادفر ادامه داد: اولین درمانگاه ناباروری سطح ۲ استان را در شهر برازجان داریم، تصویر برداری سقفی راه اندازی شده وام آر آی و همراه سرا نیز در این بیمارستان وجود دارد.

رئیس بیمارستان شهید گنجی شهر برازجان با اعلام اینکه بهینه سازی تصفیه خانه فاضلاب به مناقصه گذاشته شده است، ادامه داد: از سال گذشته تاکنون  چهل  سیستم سرمایشی به این بیمارستان اضاف و اتاق درمان شیرین نیز راه اندازی شده است.

آزادفر در خصوص کمبود نیروهای بیمارستان عنوان کرد: امسال موفق به اخذ مجوز جذب ۲۵ پرستار شدیم، آزمون برگزار شده است. بنا داریم  تعداد زیادی از این پرستاران را وارد اورژانس کنیم.، قول افزایش نیرو نیز از طریق آزمون سراسری داده شده است.

وی در خصوص عدم همکاری برخی پزشکان گفت: برخی از پزشکان که همکاری های لازم را با بیمارستان گنجی ندارند گزارشا تشان رد می شود،  این عدم همکاری در پرونده پزشک نیز درج می شود و در خصوص گرفتن مجوز مطب با آن ها همکاری نخواهد شد.

آزادفر با بیان اینکه بیمارستان مشکل پسماند های عفونی ندارد، ادامه داد:  بیمارستان در خصوص فاضلاب دارای مشکل بود اما اکنون آزمایش های میکروبی آن منفی است، به صورتی که دارای تاییدیه محیط زیست در این حوزه نیز هستیم.

 

 

 

 

کلیدواژه

برازجان

بیمارستان شهید گنجی

آزادفر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی