سیاست / شناسه خبر: 150473 / تاریخ انتشار : 1402/6/5 13:16
|

کاظمی رئیس شورای شهر برازجان شد+توضیحات رئیس سابق

صد و پنجاه و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر برازجان با موضوع انتخاب ریاست جدید و بررسی استعفای رئیس شورا برگزار شد.

بوشهری ها /اسماء بوستانی: صد و پنجاه و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر برازجان با موضوع انتخاب ریاست جدید و بررسی استعفای رئیس شورا برگزار شد با حضور ۵ عضو شورا برگزار شد.

 
به گزارش بوشهری ها، در این نشست، سید عبدالمحمد کاظمی تنها کاندیدای ریاست بود که از منشی دوم شورا استعفا داد و  با  ۴ رای موافق و یک رای مخالف با استعفای وی به عنوان منشی دوم شورا موافقت شد.
مسیب غریب زاده با ۵ رای موافق به عنوان منشی دوم شورا انتخاب شد. و با استعفای ارسطو قائدی به عنوان رئیس شورا با ۵ رای موافق مورد قبول شورای شهر واقع شد.
 
سید عبدالمحمد کاظمی که تنها کاندیدای ریاست بود با ۵ رای موافق به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر برازجان انتخاب شد.
 
ارسطو قائدی در این نشست که ۵ شهریورماه برگزار شد، عنوان کرد: هیچ گونه رایزنی برای ریاست نکرده بودم، تمایلی هم به ریاست نداشتم. من حتی کمیسیونی هم نخواستم و گفتم هر جا نیاز است و دوستان صلاح می بینند من فعالیت میکنم.
 
قائدی افزود: من شهرداری چی هستم.  در هر سمت خدمتگزار مردم هستم. روزی ک هیئت رئیسه تایید شد، همان روز قبل استعفایم را نوشته بودم. ریاست را نمیخواستم زیرا معتقدم اعضای دیگر شورا هم باید رئیس شوند و ایده های خود را ارائه دهند.
 
وی ادامه داد: رئیس شورا در بودجه تاثیر گذار است، بنا به شرایطی بنده وارد این بازی و رئیس شدم. اشتباه کردم آن روز باید رای سفید می دادم. نباید کاندید ریاست می شدم. اما اکنون از ریاست پا پس کشیدم.
 
ارسطو قائدی با اعلام اینکه برای آرامش مردم از خود می گذرم، ادامه داد: باید هیئت رئیسه تایید می شد، اگر نمی شد حرف و حدیث ها فراوان بود. اکنون جو آرامتر شده و هر کس بخواهد رئیس شورا شود قول می دهم در تمامی موارد حمایتش کنم.
 
وی ادامه داد: سال اول که وارد شورای اداری شدم، پروژه های شهرداری که تمام می شد ۴ تا بود. اما اکنون از ۵۱ پروژه در حال انجام ۳۷ پروژه آماده افتتاح است. و ۱۴ پروژه دیگر نیز فعال و دارای پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد است.
 
وی با اعلام اینکه اختلاف سلیقه و تضارب آرا در شورا وجود دارد که اگر نباشد شورا، شورا نیست‌، ادامه داد: استعفای خود را به دبیرخانه اعلام کردم، ۲۵  مردادماه  استعفا دادم و بنا به دلایل شخصی ام نمی توانم تمام وقت در خدمت مردم باشم.
 
قائدی افزود: جهت شفافیت به مردم اعلام میکنم حقوق اعضای شورا اکنون ۸ میلیون تومان است و به ۹ میلیون تومان خواهد رسید.

کلیدواژه

شورای شهر

انتخاب هیئت رئیسه

رییس شورای اسلامی شهر برازجان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی