سیاست / شناسه خبر: 150729 / تاریخ انتشار : 1402/7/8 10:40
|

برنامه های روز ملی ایمنی و آتشنشانی در برازجان+ تصاویر

بوشهری ها /در‌ هفتمین روز از هفته آتش نشانی، مسابقه طناب کشی بین نیروهای شیفت های مختلف آتش نشانی برگزار شد و در پایان به برندگان این مسابقه جوایزی اهدا گردید.

بوشهری ها /در‌ هفتمین روز از هفته آتش نشانی، مسابقه طناب کشی بین نیروهای شیفت های مختلف آتش نشانی برگزار شد و در پایان به برندگان این مسابقه جوایزی اهدا گردید.

به گزاش بوشهری ها، این رقابت در راستای نشاط اجتماعی و ارزیابی آمادگی جسمانی پرسنل سازمان انجام گردید.

در مراسم نماز عبادی سیاسی جمعه نمایشگاه بزرگ عکس و دلنوشته کودک آتش نشان با آثار برگزیده و  به مناسبت هفته آتش نشانی برپا شد.

همزمان با این اقدام، ایستگاه صلواتی در محل جایگاه نماز جمعه برازجان برپا و از شهروندان و نمازگزاران پذیرایی صورت گرفت.

 هفتم مهرماه، همزمان با روز آتشنشانی طول خطبه ها حجت الاسلام و المسلمین حسن مصلح امام جمعه دشتستان از روز آتش نشانی نام برده و ضمن یاد و خاطره شهداء آتش نشان از تلاش های مجموعه آتش نشانی برازجان تقدیر کرد.

 هفتم مهرماه به مناسبت روز آتش نشان و در آخرین روز از هفته آتش نشانی که با عنوان « آتش نشانی در خط مقدم جبهه ایثار و شهادت» نامگذاری شده بود از سوی برخی مسئولین  شهرستان دشتستان  آتش نشانان مجموعه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برازجان و فعالیت های این سازمان در هفته آتش نشانی تجلیل شد.

 معاونت سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان ضمن تقدیر از برنامه های هفته آتش نشانی نکاتی را در جهت بهبود عملکرد سازمان آتش نشانی در مأموریت های محوله بیان کرد.

مصطفی بارگاهی  عملکرد مجموعه آتش نشانی را مثبت ارزیابی کرده و اظهار کرد:« بخش اعظمی از عملیات در سطح شهرستان را این مرکز انجام می دهد و از این حیث نیاز به توجه ویژه دارد.»م

عاون فرماندار دشتستان با تأکید بر لزوم انجام بازدید های دوره ای از ادارات و مراکز دولتی و خصوصی، پیش بینی ایجاد رابطین آتش نشان برای ادارات و ارگان های دولتی و خصوصی سطح شهرستان را ضروری دانست.

 شهردار برازجان  در این نشست ضمن خیرمقدم به مهمانان و تبریک روز آتش نشان، بر اهمیت پیشگیری و آموزش عمومی در این زمینه تأکید کرد.

مرتضی قدوسی فعالیت های صورت گرفته مجموعه آتش نشانی را نشانه توانمندی این سازمان دانست و از بهبود سازمان و احداث ایستگاه شماره 3 سخنانی را مطرح نمود.

 رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان ضمن تبریک این روز از چندین مورد همکاری مشترک بین دو مجموعه در ماه های گذشته گفت و از عملکرد مدیریت سازمان آتش نشانی برازجان تجلیل کرد.

ماریا خویشدوست  آتش نشانی را شغلی ارزشمند و دارای بار معنوی دانسته و از مجاهدت های آتش نشانان برازجانی تجلیل کرد.

بر اساس این گزارش،

در این دیدار لوح یادبودی از سوی فرماندار دشتستان توسط مصطفی بارگاهی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری به مرتضی قدوسی شهردار برازجان، حسین جامعی معاونت اجرایی و خدمات شهری و همچنین مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برازجان اهدا شد.

---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---

 

 

 

کلیدواژه

آتشنشان

روز آتشنشانی

برازجان

شهرداری برازجان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی