سیاست / شناسه خبر: 171087 / تاریخ انتشار : 1402/8/24 13:09
|

ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری بوشهر تشکیل شد

رییس کل دادگستری استان بوشهر گفت: ستاد اقتصاد مقاومتی جهت رسیدگی به مشکلات حقوقی و حمایت قضایی تولیدکنندگان در دادگستری بوشهر شکل گرفته تا مراجعان بتوانند مسائل و مشکلات خود را در این ستاد مطرح کنند.

بوشهری ها /مهدی مهرانگیز روز چهارشنبه در بازدید از غرفه‌های مختلف پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خرما و صنایع وابسته اظهار کرد:برگزاری این نمایشگاه ها و جشنواره ها جهت ارتقای سطح تولید و فروش از لحاظ کیفی و کمی بسیار مهم است.

 

وی افزود:با همفکری ها و تبادل دانش که در این نمایشگاه ها صورت می گیرد می توان سطح تولید و حتی فروش را بالا برد که در این راستا نیز می توان به صورت علمی از شرکت های دانش بنیان در کلیه مراحل تولید تا فروش محصولات استفاده کرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد : یکی از سیاست های دستگاه قضایی حمایت از تولید است که دادگستری استان بوشهر این آمادگی را دارد که با حمایت حقوقی خود در راستای قانون در کنار تولید کنندگان و کسب و کارها و فعالان اقتصادی و شرکت‌های دانش بنیان و اشتغال باشد که به همین منظور در

پنجمین نمایشگاه خرما و صنایع وابسته با حضور ۷۰ شرکت از ۱۴ استان به مدت ۳ روز در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان برپا شده است.

این نمایشگاه از معتبرترین شرکت‌های داخلی از استان‌های بوشهر، تبریز، مشهد، فارس، هرمزگان، کرمان، کرمانشاه، البرز، یزد، اصفهان، قزوین، تهران و خوزستان محصولات خود را عرضه می‌کنند.

در این نمایشگاه زمینه‌های فرآورده‌های خرمایی، ماشین آلات تخصصی غذایی، دانش بنیان، چاپ وبسته بندی، صادرات و بازرگانی داخلی، کود و سم و صنایع دستی به نمایش گذاشته شده است.

کلیدواژه

مهدی مهرانگیز

اداره کل دادگستری استان بوشهر

نمایشگاه بین المللی خرما

بوشهر

استانداری بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی