سیاست / شناسه خبر: 84825 / تاریخ انتشار : 1400/11/3 09:29
|

راه‌های تسهیل تجارت بوشهر با میزبان جام جهانی فوتبال بررسی شد

بوشهریها/ راه‌های تسهیل تجارت بوشهر با کشور‌های حوزه خلیج فارس به‌ویژه قطر میزبان جام جهانی فوتبال با حضور نهاد‌های مربوط بررسی شد.

بوشهری ها / معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: برای شناسایی و‌ برطرف شدن موانع و‌ مشکلات تجارت با کشور‌های حوزه خلیج فارس، جلسه کمیته امور گمرکی، بندری و حمل و نقل استان به میزبانی این اداره کل برگزار شد.

محمد شکیبی نسب گفت: این جلسه با هدف رفع مشکلات تجارت با کشور‌های حوزه خلیج فارس در حوزه گمرکی، بندری و حمل و نقل(دریایی، جاده‌ای و هوایی) و تسهیل صادرات به‌ویژه با کشور قطر به‌عنوان میزبان جام جهانی فوتبال در سال ۲۰۲۲ برگزار شد.

کمیته امور گمرکی، بندری و حمل و نقل استان شامل اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، ستاد نظارت گمرکات استان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اداره کل فرودگاه‌های استان و همچنین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان، شورای هماهنگی بیمه‌های استان، شرکت کشتیرانی هوپاد دریا و تعدادی از شرکت‌های نمایندگی کشتیرانی است.

مسئولان استان بوشهر معتقدند با توجه به نزدیکی این استان به کشور قطر باید از برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال، به عنوان فرصتی برای گسترش تجارت با قطر بهره برد

کلیدواژه

معاون بندری

بوشهر با میزبان

جام جهانی فوتبال

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی