سیاست / شناسه خبر: 84846 / تاریخ انتشار : 1400/11/3 13:06
|

آسفالت معابر جزیره خارگ بهسازی شود/ لزوم نوسازی شبکه برق

بوشهریها/ بخشدار ویژه خارگ با تاکید بر لزوم نوسازی شبکه برق در این جزیره گفت: آسفالت معابر جزیره خارگ بهسازی شود.

بوشهری ها / محمدرضا دشتی‌زاده صبح یکشنبه در بازدید از پروژه‌های عمرانی خارگ اظهار داشت: باید تلاش جدی برای تقویت زیرساخت‌ها در جزیره خارگ انجام شود.

وی اضافه کرد: نوسازی کابل‌های فرسوده برق شهری، پروژه مهم و زیرساختی بود که پس از سال‌ها به منظور بهره مندی مناسب شهروندان خارگ به اجرا رسید.

بخشدار ویژه خارگ ادامه داد: انتظار بر این بود که با بهسازی و نوسازی آسفالت این معبر شاهد تکمیل آن باشیم که زمان‌بر شدن موجب نارضایتی شهروندان شده بود.

وی افزود: از این رو با بازدید فرماندار بوشهر و مدیرعامل برق استان طی هفته گذشته و پیشنهاد صورت گرفته از سوی بخشداری بنا بر این شد تا با هم افزایی و استفاده از ظرفیت شهرداری، فرآیند نوسازی آن تسریع یابد.

شهردار خارگ با بیان اینکه ظرفیت‌های شهرداری خارگ آماده هم افزایی جهت خدمت رسانی به شهروندان خارگ است افزود: شهرداری خارگ با بهره مندی از تجهیزات تخصصی و ظرفیت تولید آسفالت باکیفیت آمادگی این را دارد تا در جهت تکمیل پروژه آسفالت این معبر که مورد مطالبه شهروندان خارگ است اقدام کند.

شعیب بحرینی خاطرنشان کرد: ماشین آلات شهرداری نیز در این خصوص آماده عملیات است و امید داریم تا این هم افزایی منتج به اجرای پروژه‌ای در خور و خدمتی به شهروندان شود.

عادل داودی رئیس اداره برق جزیره خارگ اعتبار این پروژه را ۱۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و بیان داشت: تمام همت و تلاش ما بر این خواهد بود تا با جبران زمان و با تسریع و در نظرگیری کیفیت مناسب شاهد تکمیل این پروژه باشیم.

کلیدواژه

عادل داودی

رئیس اداره برق

محمدرضا دشتی‌زاده

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی