سیاست / شناسه خبر: 181513 / تاریخ انتشار : 1403/3/25 21:57
|

دهیار دهقائد: از هیچ تلاشی برای پیشرفت این روستا دریغ نخواهم کرد/ وعده های مسئولین استانی به دهیار

بوشهری ها /بوشهری ها /اسماء بوستانی: دهیار دهقائد از فعالیت های انجام شده و وعده های مسئولین برای عمران و توسعه این روستا خبر داد.

بوشهری ها /بوشهری ها /اسماء بوستانی: دهیار دهقائد از فعالیت های انجام شده و وعده های مسئولین برای عمران و توسعه این روستا خبر داد.


محمد حسن تقدسی زاده ضمن تشکر از همکاری مجموعه فرمانداری و نماینده مردم دشتستان در خصوص تعریض آسفالت روستای دهقاید به نظرآقا اظهار کرد: این پروژه رو به اتمام است و به همت اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پس از انجام خط کشی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

تقدسی زاده از وعده فرماندار دشتستان در خصوص اعتبار دومیلیارد تومانی برای نوسازی آسفالت حدفاصل میدان امام رضا (ع) تا پل ورودی دهقاید خبر داد و افزود: با اختصاص این اعتبار این پروژه توسط اداره راهداری عملیاتی خواهد شد.

دهیار دهقائد با اشاره به اهمیت مطالبات مردمی و عدم برخورداری محله های کم برخوردار از نوسازی پارک محله ای (مسجد شهید صادقی فرد) عنوان کرد: علاوه بر ایجاد فضاهای تفریحی، مسائل و‌ مشکلات ریشه ای این روستا نیز در دستور کار دهیاری قرار گرفته است.
وی عقب نشینی منازل مسکونی واقع در محله دره سنگی این روستا را بسیار ضروری دانست و در این باره گفت: به منظور تعریض این گذر به اتفاق اعضای شورای اسلامی روستا با مدیران کل استانداری و نماینده دشتستان دیدار و مشکلات این دره و ایجاد دیواره حفاظتی دره های فصلی دهقاید مطرح کردیم. الحمدالله قول‌هایی در این زمینه گرفته ایم و منتظر عملی شدن این وعده ها هستیم.

تقدسی زاده درآمدزایی را یکی از مسائل هم دهیاری عنوان کرد و در این خصوص گفت: راه اندازی کارخانه بتن و تولید سنگ جدول در کارخانه جهت درآمدزایی و کاهش هزینه های عمرانی در کنار دیگر فعالیت ها در دستور کار دهیاری قرار گرفته است.

دهیار دهقائد از پیگیری آسفالت رایگان در معابر روستا از محل اعتبارات نفت توسط نماینده مردم دشتستان خبر داد و عنوان کرد: دهیاری دهقاید بابت آسفالت سال ۱۴۰۱ مبلغ ۴ میلیارد تومان بدهکار پیمانکار می باشد از این رو توانایی آسفالت مجدد از محل اعتبارات دهیاری را ندارد به همین جهت با پیگیری های شورای اسلامی از طریق دکتر رضایی و اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قراردادی تنظیم گردیده تا معابر و خیابان های این شهر آسفالت شوند.

دهیار دهقاید در خصوص زیرسازی کوچه ها و خیابان‌های عریض این روستا نیز تصریح کرد: انتهای خیابان شهید موحدی فرد، خیابان شهید موذنی، خیابان بامداد و توحید از جمله این خیابان ها هستند که از مردم‌ این محلات به دلیل همکاری در انجام این پروژه تقدیر شد.

وی ضمن تشکر از همکاری اداره برق در رفع مشکات برقی این روستا عنوان کرد: این روستای پرجمعیت یکی از برترین روستاهای استان در حوزه برق به منظور کمترین خاموشی معابر اعلام شد از این رو از رئیس اداره برق شهرستان و محمد باصولی مسئول افتخاری برق دهقاید تقدیر شد.

تقدسی زاده با اشاره به مطالبه رئیس شورای این روستا در خصوص احداث چمن مصنوعی در برگزاری میز خدمت مدیران کل و استانداری در مصلی نماز جمعه برازجان عنوان کرد: هفته گذشته توسط رئیس اداره ورزش و جوانان دشتستان به منظور امکان سنجی از زمین استادیوم دهقاید بازدید به عمل آمد.

وی اضافه کرد: سطح پیگیری مشکلات بسیار گسترده است به نحوی که در کنار آن می‌توان اشاره ای به پیگیری بهسازی راه عبور و مرور نخلستان توسط شورای اسلامی و دفتر نماینده از طریق ماشین آلات راهداری و همچنین حضور بنده در سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور نسبت به مرتفع نمودن مشکلات دهقاید را عنوان کرد.

در پایان دهیار دهقاید با سپاس از خداوند متعال به پاس نعماتش خطاب به همشهریان عزیز ابراز داشت: مطمئن باشید در بالاترین حد توان خود برای دهقایدی بهتر گام بر می‌داریم و تلاش می کنیم و از شما عزیزان خواهشمندیم از قصورات این فرزند کوچکتان خواهید گذشت و با دعای خیرتان در پیشرفت کارها مارایاری خواهید نمود.

کلیدواژه

دشتستان

دهیاری

دهقائد

دهیار دهقائد

تقدسی زاده

ارسال نظرات

captcha