سیاست / شناسه خبر: 128983 / تاریخ انتشار : 1401/11/10 22:31
|
فرماندار دشتستان در نشست با اصحاب رسانه؛

در دهه فجر ۲۵۲ پروژه با اعتبار هزار و ۹۱۰ میلیارد تومان در دشتستان افتتاح و آغاز عملیات اجرایی می شود

فرماندار دشتستان گفت: در دهه فجر ۲۵۲ پروژه با اعتبار هزار و ۹۱۰ میلیارد تومان افتتاح و آغاز عملیات اجرایی می شود.

بوشهری ها / اسماء بوستانی: فرماندار دشتستان گفت: در دهه فجر ۲۵۲ پروژه با اعتبار هزار و ۹۱۰ میلیارد تومان افتتاح و آغاز عملیات اجرایی می شود.

احمد بنافی ۱۰ بهمن ماه در جمع خبرنگاران  تعداد کل پروژه های عمرانی شهرستان را ۲۳۰ پروژه اعلام کرد و افزود: ۲۲ پروژه دیگر نیز مربوط به حوزه اقتصادی است و پیشرفت پروژه ها  نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش یافته است.

وی افزود: اعتبار کل  پروژه های عمرانی، افتتاحی۶۷۹، پروژه های کلنگ زنی ۳۸۸ و پروژه های اقتصادی ۸۴۲ میلیارد تومان است.
بنافی اعتبار پروژه های عمرانی بخش مرکزی را ۴۳۲ میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: در این بخش ۲۵ پروژه با اعتبار ۲۹۳ میلیارد تومان آغاز عملیات اجرایی می شود.
فرماندار دشتستان افزود: در بخش سعدآباد ۳۱ پروژه با اعتبار ۱۰۵ میلیارد تومان افتتاح و ۸ پروژه با ۳۳ میلیارد تومان آغاز عملیات اجرایی خواهد شد.
بنافی از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۹ پروژه با اعتبار ۷۱ میلیارد تومان در بخش شبانکاره خبر داد و افزود: در بخش ارم نیز  ۳۲ پروژه با اعتبار ۴۴ و یک دهم میلیارد تومان افتتاح و آغاز عملیات اجرایی خواهد شد.
وی افزود: در بخش بوشکان ۲۸ پروژه با اعتبار ۴۷ و ۷ دهم میلیارد تومان افتتاح و آغاز عملیات اجرایی می شود.
 
وی تعداد پروژه های عمرانی بخش آب پخش را ۲۳ پروژه اعلام کرد و ادامه داد: اعتبار پروژه های این بخش ۳۱ میلیارد تومان است.
فرماندار دشتستان با اعلام اینکه در خصوص احداث پروژه های افتتاحی، بیشترین فراوانی با ۴۹ پروژه متعلق به دهیاری های این شهرستان است، ادامه داد: پس از دهیاری ها به ترتیب شهرداری ها ۳۴ پروژه، بنیاد مسکن ۲۲ پروژه، مخابرات ۱۴ پروژه، توزیع برق ۱۲ پروژه، علوم پزشکی ۱۰ پروژه، آبفا ۶ پروژه، راه و شهرسازی ۵ پروژه، برق منطقه ای فارس ۳ پروژه، منابع طبیعی ۳ پروژه، امور عشایر ۲ پروژه، خیر ساز سلامت ۱ پروژه، ثبت اسناد ۱ پروژه، محیط زیست ۱ پروژه، راهداری و حمل و نقل جاده ای ۲ پروژه، آموزش و پرورش ۳ پروژه عمرانی افتتاح خواهد شد.
 
بنافی در خصوص افتتاح پروژه های اقتصادی این شهرستان عنوان کرد: ۱۳ افتتاح پروژه در حوزه اقتصادی وجود دارد که ۷ پروژه مربوط به جهاد کشاورزی، ۲ پروژه مربوط به اداره میراث فرهنگی و گردشگری و ۱ پروژه مربوط به دامپزشکی است.
 
 
فرماندار دشتستان از آغاز عملیات اجرایی ۲۹ پروژه در این شهرستان خبر داد و در این خصوص عنوان کرد: در دهه فجر توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ۷ پروژه، دهیاری های شهرستان ۶ پروژه، توزیع برق ۶ پروژه، آبفا ۴ پروژه، مخابرات ۲ پروژه، نوسازی مدارس ۲ پروژه، بسیج سازندگی ۱ پروژه و علوم پزشکی نیز ۱ پروژه آغاز عملیات اجرایی خواهد شد.
 
احمد بنافی با اشاره به فعالیت های مهم  فرهنگی در دهه فجر عنوان کرد: در کنار پروژه های عمرانی، فعالیت های فرهنگی از جمله مسابقات اسب سواری و پاراگرایدر که در سطح ملی است در دهه فجر جهت ایجاد نشاط اجتماعی برگزار خواهد شد.
 
 
این مقام مسئول از افتتاح دو پروژه بزرگ در سفر دوم ریاست جمهور به استان خبر داد و در این خصوص اظهار کرد: پروژه عمرانی ۲۴۲ واحد مسکونی و بزرگ ترین و مدرن ترین شرکت مواد آرایشی و بهداشتی در خاورمیانه افتتاح خواهد شد که نوید بخش جهش در حوزه سرمایه گذاری و اشتغال در این شهرستان است.
 
 
 

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

دهه فجر

افتتاح

کلنگ زنی

احمد بنافی

فرماندار دشتستان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی