سیاست / شناسه خبر: 139104 / تاریخ انتشار : 1401/12/26 17:00
|
امام جمعه موقت بوشهر:

مسافران نوروزی حرمت ماه مبارک رمضان را حفظ کنند

امام جمعه موقت بوشهر گفت: پویش "شهر ما روزه دار است" ترویج شود تا مسافران نوروزی بدانند که مردم شهر میزبان روزه دارند و باید حرمت ماه مبارک رمضان را حفظ کنند.

بوشهری ها /امام جمعه موقت بوشهر گفت: پویش "شهر ما روزه دار است" ترویج شود تا مسافران نوروزی بدانند که مردم شهر میزبان روزه دارند و باید حرمت ماه مبارک رمضان را حفظ کنند.

حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی در خطبه‌های نماز جمعه امروز بوشهر با بیان اینکه همزمانی رمضان و بهار طبیعت فرصت ارزشمندی برای سلوک انسان در مسیر بندگی است، بیان کرد: هر چند مهمانان نوروزی مسافر هستند و نمی‌توانند روزه بگیرند اما باید بدانند که مردم در شهر میزبان روزه دارند و باید حرمت این ماه را نگه دارند.

وی توصیه کرد: در جاده‌ها و مراکز تفریحی و گردشگری تابلوهایی از پیام‌های اخلاقی و دینی نصب شود و در سواحل محفل‌های دعا و انس با قرآن برپا شود تا مسافران نوروز و مردم از آن بهره‌مند شوند.

هاشمی اضافه کرد: برپایی غرفه‌های کالاهای عفاف و حجاب در کنار دیگر غرفه‌های فرهنگ بومی مانند صنایع دستی مورد توجه قرار گیرد و ایستگاه‌های اطعام و افطاری نیز برپا شود.

 

امام جمعه موقت بوشهر با تاکید بر اهمیت رعایت شئون ماه مبارک رمضان در ایام نوروز، گفت: لازم است ضابطان و نیروهای انتظامی با مسافرانی که به عمد متجاهر به روزه‌خواری و بی توجه به تذکرات هستند، برخورد کنند./ ایرنا 

کلیدواژه

امام جمعه موقت بوشهر

ماه رمضان

استان بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی